Theo343 Skrevet 20. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2014 Ja klubbene burde vært større men at man plukket ut lag for spesifike hendelser. Lenke til kommentar
HSE Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Vi er 2 venner som har laget en klubb på driveclub som heter N0rd1c R4c3rs om det er flere her som trenger klubb så er det bare å sende melding, helst folk som spiller mer enn en gang i måneden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Hvorfor ikke bare kalle klubben Nordic Racers, i stedet for å fylle navnet med 1337-speak ? EDIT: Kan tenkes at klubbnavnet var opptatt på den vanlige måten da. Endret 9. januar 2015 av Mala Lenke til kommentar
HSE Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Hvorfor ikke bare kalle klubben Nordic Racers, i stedet for å fylle navnet med 1337-speak ? EDIT: Kan tenkes at klubbnavnet var opptatt på den vanlige måten da. Fordi vi er så 1337 nei det var nok opptatt. Lenke til kommentar
Josso Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Fungerer dette spillet? Jeg kunne tenkt meg å kjøpt det. Er det bare å kjøpe den ps plus edition på psn så er jeg i gang? Reagerte på at det kostet bare rundt 300kr Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Jupp det er bare å kjøpe og super pris Lenke til kommentar
Josso Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Jupp det er bare å kjøpe og super pris Og jeg trenger ikke å ha noe fra før? :-) Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Og jeg trenger ikke å ha noe fra før? :-) Nei, løp og kjøp. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 20. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2015 Skjer det noe nytt her? Kommet mange patcher og DLC siden sist, er spillet verdt å kjøpe? Koster 209kr på PS store nå for pluss medlemmer. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 16. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2015 (endret) Endret 16. mars 2015 av JoseCuervo Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 8. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2015 Mange som spiller driveclub for tiden? Har spilt mye siden det ble lansert, og for hver patch blir det bedre og bedre. Spillet ser helt fantastisk ut, og gir en herlig fartsfølelse. Pga ventingen på servere og greier så har de i tillegg laget massevis av ekstrainnhold gratis til spilleren, bare offline har man sinnsykt mye man kan gjøre. Lenke til kommentar
baerb Skrevet 7. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2015 Jeg kjøpte dette spillet med en gang det kom ut og spilte det kanskje 2 ganger før jeg ga det opp. Virket som det har blitt mye bedre nå, men det er en ting jeg lurer på. Hva er forskjellen på det jeg kjøpte med en gang det kom ut og Driveclub Playstation Plus Edition som nå ligger ute gratis med Playstation Plus? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2015 Du har fullversjonen, PS+ utgaven er i så måte en veldig god smakebit slik jeg har skjønt det, hvor du kan oppgradere til det fulle spillet om du ønsker det. Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 8. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2015 skaffet meg det i går, sykt vanskelig spill. føler jeg bare sladder ut av vegen Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 21. september 2015 Rapporter Del Skrevet 21. september 2015 Etter å lest skuffelser rundt om på nett droppet jeg å kjøpe driveclub,men så prøvde jeg ps+ versjonen å til min store overraskelse likte jeg det..jeg gikk så for betalt versjon å må bare si jeg digger det VILT!dette må være min største overraskelse,jeg hadde null forventninger til spillet og kan bare si at det er lenge siden jeg har viet så mye tid på ett bilspill uten å bruke ratt:) de må ha luket unna alt av problemer for spillet funker helt problemfritt.. Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 21. september 2015 Rapporter Del Skrevet 21. september 2015 Om jeg velger å forlate klubben for å starte ny eller å bli med i en annen klubb,tar jeg med poengene fra den forrige klubben eller må klubben starte fra scrach? Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 22. september 2015 Rapporter Del Skrevet 22. september 2015 Om jeg velger å forlate klubben for å starte ny eller å bli med i en annen klubb,tar jeg med poengene fra den forrige klubben eller må klubben starte fra scrach?glem det,jeg fant ut Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 2. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2015 Noen som spiller (eller ikke, behøver jo ikke å spille aktivt, bare å bli med i klubben min) men ikke har en klubb? Jeg er eneste medlem i klubben min, og den er derfor ikke aktiv. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 3. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2015 Noen som spiller (eller ikke, behøver jo ikke å spille aktivt, bare å bli med i klubben min) men ikke har en klubb? Jeg er eneste medlem i klubben min, og den er derfor ikke aktiv. Spilte sinnsykt mye før, fantastisk spill! Men meldte meg ut av klubben jeg var i, så kan joine din når jeg kommer på. Er Level 40, eller 50.. dont remember Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 3. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2015 Enig, storkoser meg med spillet. Kjøpte det på Black Friday-tilbud uten å ha særlig store forventninger eller forhåpninger, men ble veldig overrasket over hvor godt det er, særlig det audiovisuelle. Har sendt deg PM. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå