Gå til innhold

Hadde du greid deg en uke uten internett?

PgUp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svaret er lett ja. På for eksempel fjell- og seilturer i ferier synes jeg det er helt fantastisk å gi litt faen i hva alle andre gjør i et par dager (jeg kan catch'e et referat av det viktigste til sin tid uansett). Jeg skrur mobilen av med vilje og sender bare sms av typen "Alt vel her. Snakkes på fredag!" dersom det er nødvendig. Dette anser jeg som terapi, ettersom jeg stort sett bruker sosiale medier (feks Facebook) 5-7 dager i uka ellers. :)

Skrevet

Skulle gått men jeg hadde nok slitt litt, spessielt med instagram som jeg gjerne sjekker 4-5 ganger daglig. Jeg kan ikke huske sist jeg var en uke totalt uten. Til og med på interrail-tur ifjor var jeg på nesten hver dag.

Skrevet (endret)

Lett!

Samtaler med de man er sammen med blir lengre, dypere og mer underholdende.
Samtaler med seg selv derimot... :p

Endret av Doofen
Skrevet

Ja. Forutsett at jeg enten 1) får beskjed om det på forhånd eller 2) alle andre også mister tilgang til det (type dagmar eller solstorm)

Skrevet

Lett.

Har ikke hatt internett utenom på jobben i ett par måneder nå. Det går helt fint. Jeg har heller aldri eid en telefon med internett.

Heldiggris. En av de største tidstyvene mine er akkurat smarttelefonen...
Skrevet

Jeg har hatt dårlig telefon lenge, men i forbindelse med ny jobb får jeg iPhone6 nå. Det gruer jeg meg litt til. Jeg skal hvertfall gjøre en innsats for å aldri bli han duden som styrer med snapchat og annet tøys i selskap med andre, fremfor alt i 1-on-1, fy faen det er lavt ass. Mobilavhengighet er usexy, regardless of gender.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...