Gå til innhold

Justin Timberlake

FiskePinna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han synger faktisk bra.. Ikke jeg liker musikken ,men den høres jo grei ut. Jeg har ikke peil på musikk ,men det høres iallefall bra ut. HVis dere skjønner hva jeg mener.

Uansett så tror jeg virkelig at han er rimelig Normal han også.

Legg merke til Rimelig normal

Skrevet

Jøss, for å være ærlig, trodde jeg dere skulle være kvassere i uttalelsene deres enn dette, men all ære til dere fordi dere heller "holdt dere i skinnet" (uten at det er et så veldig passende uttrykk her).

Skrevet

Jeg fikk den verste insulten ever da jeg var en tur på Homlstad.

Var sjafør og sto utenfor da ei rimelig full fjortis kom til meg å sa "du lenga fan meg på han Justin Timberlake"....

WÆÆÆÆÆÆÆÆ!

Insult2k :grumpy:

Skrevet
Siden dere ikke var så kritisk til timberlake så kan eg komme ut av skapet og si at eg har musikken hans på pc'n.

Ahh det var digg å komme ut av skapet. :woot:

har musikk av han på datan jeg å. Men nå har jo jeg også musikk av aron carter å da :p: I min LAN gjeng er det om å gjort å ha den særeste musikken skjønner dere, det er ikke det at jeg liker den musikken. Jeg er å blir en hard rocker. :woot:

Skrevet
har musikk av han på datan jeg å. Men nå har jo jeg også musikk av aron carter å da 

Du er klar over at dette kan og vil bli brukt mot deg? :p:

*grin* brukt mot meg?

Jaja, men som sagt jeg liker det ikke, må bare ha det.

Skrevet

jeg synes all musikken hans er bare søppel... og sjønner ikke riktig at det i det hele tatt har fått lov til å komme på radio og tv en gang!

*merk* musikken hans er det jeg mener det om... sang stemmen og utseèndet har jeg ikke sagt noen ting om!!

Skrevet

poenget var att han såg litt mongo ut! blæææææh! *ror* menne asså.... ingen kommentar!

neida! dere skjønner hva jeg mener!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...