Gå til innhold

Secret Santa 2014 - Gi en julegave til en forumbruker!


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jo skrive litt om meg som gjør det lettere å finne gave!

 

Først: Jeg er takknemlig for alt, og er ikke skummel å kjøpe gave til i det hele tatt. Det eneste jeg kommer på som jeg ikke vil bli så begeistra over er religiøse gaver. Greit å presisere siden det har vært noen ganger før at folk har fått det.. Også eier jeg ikke badekar, vet det er populært å kjøpe badebomber og sånt til jenter ;)

 

-Jeg er utrolig glad i blant annet Disney, Doctor Who, Game of Thrones, Harry Potter... Er ikke vits å kjøpe DVD-er eller sånt, for de har jeg selvsagt, men alt av dingsebomser eller ting som er relatert til ting jeg liker er jo gøy!

-Jeg er kjempeglad i bøker, og er villig til å prøve ut det meste av sjangre. Går jo an å ta en titt på Goodreads-profilen min for inspirasjon.

-Jeg er ganske jentete av meg, og liker fint velværeprodukter. Elsker kule neglelakker!

-Er også glad i lage mat! Kanskje det kan gi noen ideer? Er ikke så glad i å bake..

-Synes det er fint å oppdage nye ting, så hvis det er noe du liker skikkelig godt og vil introdusere andre for er Secret Santa-gave til meg en kjempefin måte å gjøre det på :D

-Godteri er godt...

Lenke til kommentar

Til min SS, her er noen ting jeg kan ønske meg.

 

John Williams' "Stoner"; LP-er med Mogwai, Ultima Thule, Atomic Rooster, Elektrisk Regn, Porcupine Tree, og Beastie Boys; e-sigarett-utstyr (batterier, tanker, nikotininnholdig væske (opp til 18 mg));

Nips og figurer alà disse: http://bit.ly/vQjRVb; foto-prints som disse: http://suzi9mm.deviantart.com/art/i-am-the-drain-19561150, http://suzi9mm.deviantart.com/art/foreplay-27206489, http://suzi9mm.deviantart.com/art/dissolving-life-7744929, http://suzi9mm.deviantart.com/art/play-with-me-1782184; stylophone; LEGO.

 

Vel og merke ikke en fasit.

 

Har veldig mange bøker, tegneserier, CD-er, LP-er og filmer, så det kan være vanskelig å finne noe jeg ikke allerede har. Og jeg har ikke SÅ mye imot myke pakker lenger (kan ha noe med alderen å gjøre), så just in case er klesstørrelsen min i skjorter / t-skjorter / gensere 3XL, regular fit / baggy. Og så ønsker jeg meg et skikkelig skjerf, type langt, varmt og som kan dekke hele huet mitt og verne meg mot kulde, nedbør og vind. Gjerne hjemmestrikket.

 

Ellers er jeg en stor motstander / hater av hva enn det skal være relatert til VW, BMW, Mercedes-Benz, Audi, Pepsi, Ringnes, AMD, ATI, Apple, Adidas og McDonald's, og har tidligere kastet en iPod Nano - jeg ved et uhell vant - på pinsebålet.

 

Om du finner noe annet du tror jeg kan like, så go for it. Jeg har virkelig ikke peiling. Tar alt fra nazi-memorablia til god, organisk narkotika.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Kom på at jeg kanskje burde legge ut en ønskeliste jeg også...

 

I tilfeldig rekkefølge:

  • En litt robust og liten minnepenn jeg kan ha på nøkkelknippet, som ikke går i stykker etter 2 uker. Hvis den er i aluminium tåler den vel mest. Helst 16Gb eller større.
  • Amerikansk prepaid gavekort til Xbox One (viktig at det er USA) på Xbox Live. Fås kjøpt i forskjellige verdier her, eller andre steder som selger slike.
  • Er stor fan av BioShock og Fallout spillseriene. Alt som er relatert til disse er fantastisk gøy å få. T-skjorter, gadgets, samleobjekter etc - kjempestas!
  • AA og AAA-batteriboksene fra Clas Ohlson (gjennomsiktig boks med 24 batterier i hver, tror de koster 99 kr). Helst bare disse boksene, ikke andre batterityper.

Ellers kommer jeg ikke på så mye i farta. Kan jo fortelle litt om meg selv, så kanskje du får noen ideér? Er 29 år, gift og har et barn på 4. Jobber i IT-bransjen og har interesser relatert til det. Spiller en del, har både PS4 og Xbox One - men bruker nok Xbox'en mest. Apple-fanatiker. Finnes på INGEN som helst vis interessert i noen form for sport. Er 193 cm høy, og bruker derfor for det meste XXXL (3XL) i klær grunnet lengden.

 

Lykke til, og god jul! :)

Endret av magnusalex
Lenke til kommentar

* brente mandler. namanamnamananamnamnamannam
* Ds-spill samt ps3spill (ikke bilspill)
*Random thing you think I like
*Tøffe\morsome skjorter størrelse L\xl
* Nammenamme Namnam
* Gavekort er always nice

`*Manneparfyme

* Alkohol

* Klassiske bøker(på engelsk)
Fikk eks: Frankenstein i fjor som jeg satte pris på. God lesning.

Blir glad for det meste(minus det som står under her)
Happy Hunting. inv_biggrin.gif

Danielzu's Helst ikke-ønskeliste
-DVD: Jeg har en enorm samling, så oddsen for at akkurat du kjøper en film jeg allerede ikke eier er slim at best.
-Musikk: Har konto på spotify
Biografer: bøker er nice, men jeg hater biografer. Vil helst ikke lese om Eli Hagens liv osv. Ikke fantasy-bøker heller.
-Data\nerdeting: Not my cup of tea, har rundt 3-4 minnepenner, og har en pc som knapt fungerer til noe annet enn skriving.
data\x-boxspill: Kjør Ps3 om dette er din gaveløsning
-Varer fra Kondomeriet: No need to buy from this store
-Fantasy.opplegg

Endret av Danielzu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ønskeliste til the barnacle (meg)

Dette blir den eneste julegaven jeg får i år så jeg vil egentlig bare bli overrasket! :xmas:

Dere kan få vite litt om meg allikevel da, slik at det ikke blir total skivbom (selv om jeg tviler på det)

- 22 år & jente

- Sykepleierstudent

- Ikke særlig jentete

- Liker bøker (helst engelsk)

- Skal snart flytte for meg selv så trenger omtrent alt til ny leilighet utenom puter, dyne og skrivebøker. (Jeg klarer meg uten de dere 'love', 'life', 'family' skiltene altså. )

 

Jeg har veldig mange filmer, men hvis du tror det er en jeg ikke har sett, som jeg burde se, så kjør på! PS: jeg har det meste fra nick/avataren min som jeg ønsker)

 

Jeg blir mest sannsynlig veldig glad for gaven uansett! (så lenge det ikke er en pensumbok, fordi det er jeg litt lei av for øyeblikket!)

 

Lykke til og god jul

  • Liker 3
Lenke til kommentar

HER ER MIN ØNSKELISTE:

 

-Sjokolade (elsker omtrent alle typer sjokolade, så det er vanskelig å finne noe jeg ikke liker)

-Gavekort på app store eller komplett.no

-Julehefter og donaldbøker (like koselig hver eneste jul)

-Fargeprinter fra hp (lov å ta i litt ekstra)

 

Ellers så nyter jeg ikke alkohol, så det er bortkastet å gi meg. Gaver fra kondomeriet o.l er også helt uinteressant, og uegnet da jul feires sammen med barn. Ellers så setter jeg pris på det du kan klare å finne på :)

Lenke til kommentar

Da er gave bestilt, venter bare på at den skal komme i posten. Håper ikke det går en halv evighet, slik det har en tendens til når man bestiller fra nettet. Dersom den ikke skulle dukke opp før 10. Desember av en eller annen merkelig grunn, er jeg tilgitt for å miste fristen siden det ikke er min feil? Bestilte jo tross alt to dager etter at jeg hadde fått utdelt nisseunge.

Lenke til kommentar

Bestilte fra Norge ja. Men har hendt at det har gått to uker før bestillingen i det hele tatt ble registrert hos selskapet (ikke de jeg kjøpte fra nå da). Og si ikke det med USA - de fleste gangene jeg har kjøpt fra USA har det gått rundt en måned før jeg har fått varen. Og den ene gangen jeg bestilte fra Tyskland gikk det to uker før varen kom seg fra lageret i det hele tatt.

 

Satser på at det ikke skjer noe slikt denne gangen, men vil bare presisere at dersom jeg ikke får sendt den av gårde ingen fristen, er det ikke fordi jeg er lat elns. :p

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...