Gå til innhold

Secret Santa 2014 - Gi en julegave til en forumbruker!


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv var jeg ikke sikker på om jeg skulle kjøpe sporing på forsendelsen, syntes å kunne huske Latias skrev at han ønsket å bli sendt sporingsinformasjon på pakkene, men finner ikke det nå, så kanskje det er bare noe mitt paranoide sinn har drømt opp. Alikevel, p.g.a. mine paranoia-impulser punget jeg ut med 150,- for frakt for å få sporingsnummer. :cry:

Lenke til kommentar

Selv var jeg ikke sikker på om jeg skulle kjøpe sporing på forsendelsen, syntes å kunne huske Latias skrev at han ønsket å bli sendt sporingsinformasjon på pakkene, men finner ikke det nå, så kanskje det er bare noe mitt paranoide sinn har drømt opp. Alikevel, p.g.a. mine paranoia-impulser punget jeg ut med 150,- for frakt for å få sporingsnummer. :cry:

 

Dette er et punkt jeg ikke har fått med meg. Måtte vi gjøre det? :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fleste gaver sendes som brevpost, da er det opp til en viss lengde/bredde/høyde og vekt. Man kan sende alt som pakke med sporing om man ønsker det, men prisfosjellen gjør at de fleste velger å sende som brevpost.

 

Er jo litt vannvid å sende en gave med verdi på ca 200 kr som pakke og betale 150 for sporingen, når den kan sendes som brevpost til 35/70 kr avhengig av hvor tung den er :p

Lenke til kommentar

 

Da er det sendt, og hu postdama ga meg stooore øyne når hu så hva jeg skulle sende :p

Var det ikke pakket inn da?

 

Haha, nei..kjøpte den på en butikk som hadde post-i-butikk (nå begynner jeg å komme meg litt for close til gjetting her..men muff) så bare kom med det jeg hadde, og sa, "Skal sende disa jeg :D"

 

Også så hun noe om at jeg måtte være galen, og at de kom til å sprenge og ødlegge alle de andre pakkene i postbilen, og fikk beskjed å kjøpe minst..eh...noe, som kunne ha avslørt meg...xD

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...