Gå til innhold

ANMELDELSE: Forza Horizon 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Hvorfor kan de ikke bruke all energi på å lage skikkelig dekkrøyk for en gangs skyld..

 

Testet nettopp demoen på X1, og dette ble litt for arcade for min del. Men grafikken så jo grei ut.

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Det som gjorde at jeg ikke fikk lyst på spillet etter å ha lest denne anmeldelsen var at når en som liker NFS og Burnout liker det, så byr ikke spillet på realismen som jeg ønsker. Husker at jeg ble rimelig skuffet over Forza Horizon (1eren). Gikk fra å ha sittet å Spilt Forza Motorsport til å sitte med Horizon, og var en helt annen styrefølelse.. Føltes veldig Arcade..

Lenke til kommentar

Det som gjorde at jeg ikke fikk lyst på spillet etter å ha lest denne anmeldelsen var at når en som liker NFS og Burnout liker det, så byr ikke spillet på realismen som jeg ønsker. Husker at jeg ble rimelig skuffet over Forza Horizon (1eren). Gikk fra å ha sittet å Spilt Forza Motorsport til å sitte med Horizon, og var en helt annen styrefølelse.. Føltes veldig Arcade..

Forza 5 er jo nesten så arcade som du får det. Husker når jeg så en som streamet spillet på samme dag som release. Var langt fra tidligere forza ivertfall.

Lenke til kommentar

 

Det som gjorde at jeg ikke fikk lyst på spillet etter å ha lest denne anmeldelsen var at når en som liker NFS og Burnout liker det, så byr ikke spillet på realismen som jeg ønsker. Husker at jeg ble rimelig skuffet over Forza Horizon (1eren). Gikk fra å ha sittet å Spilt Forza Motorsport til å sitte med Horizon, og var en helt annen styrefølelse.. Føltes veldig Arcade..

Forza 5 er jo nesten så arcade som du får det. Husker når jeg så en som streamet spillet på samme dag som release. Var langt fra tidligere forza ivertfall.

 

Bilspill er arcade. Ekte bilkjøring har mye bedre grafikk/fysikk.

Lenke til kommentar

 

Så det er bedre enn å faktisk kjøre biler?

Det var rettet mot "bilspill er arcade". Jeg foretrekker ekte biler fremfor alt av simulatorer. Men det er ikke poenget her, og heller ikke poenget med spill/simulatorer.

 

Så da sier jeg igjen, da har du ikke prøvd "ekte" bilspill, hvis du kan si at "bilspill er arcade". ;)

 

Har spilt mye simulatorer jeg... Skjønner ikke hvordan du tolket spøken min til at jeg ikke hadde det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...