Gå til innhold

TEST: Nvidia GeForce GTX 980

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er nok et godt kjøp viss en driter i pris. Viss ikke så er det nok totalt uinntresant, desverre.

Let med fix that for you: Dette er et godt kjøp om man er ute etter å oppgradere en eldre PC/GPU her og nå. Ellers er det ingen som kan si at det er forsvarlig å oppgradere til 980 om man allerede sitter på 780Ti

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde denne vært med displayport 1.3 hadde man endelig kunne spille med en 4k g-sync skjerm i 120 hz.. det hadde vært noe det.. Men får vel vente på TI utgaven

Skrevet (endret)

Ser vi blir flådda på minst 500kr per 970 jämfört med amerikanska priser. Då har jag lagt på mva. För er som skall köpa flera kan det vara en del att spara om ni har vänner i unajten.

Edit. EVGA 970 med referensliknande kylning kan fås för $299 (1900 nok)

Endret av mackanz
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er nyskjerrig på kor ytelsen til 980 står i forhold til titan black. Altså hvor stor ville 2x 980 være i forhold til en titan black. som eksempel. Det ville blitt omtrentlig samme pris.

Skrevet

Hvem av de burde man velge i forskjell til støy og varme? MSI,ASUS eller ? 980 versjonen

Gir deg en viss indikasjon hvertfall. :) Jeg foretrekker asus best. pga kvalitet, støynivå, kjøling og den ser råest ut ;) Har Asus GTX 780 nå.

Skrevet

Hmmm, avventer og ser hvordan 980 Ti blir. Skal bygge ny maskin i den nære framtid. Dog usikker på om jeg skal vente til Broadwell.

Kom det et 680Ti? Nei. Ingen som vet om det kommer noe 980Ti. Titan 2 er mer sannsynlig. Hva skal du vente på Broadwell for? Hvis du venter på Broadwell kan du like godt vente på Skylake også.

Skrevet

Hvem av de burde man velge i forskjell til støy og varme? MSI,ASUS eller ? 980 versjonen

Mitt inntrykk (PS: Inntrykk, har ikke måledata på alt) er at de beste er

Sapphire Tri-x

Asus DirectCU

Gigabyte Windforce

I rekkefølge fra best til "verst"

AtW

Skrevet (endret)

Mulig er jeg dum,men ser ikke noe sted hvor skjermoppløsningen dere bruker er oppgitt?

står øverst som regel på spill de har testet.

2560x1600

1920x1080

Endret av Mikkis2k

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...