Gå til innhold

Hva får dere i Super Pi? 1. innlegg oppdatert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nytt system - ny pers... :!:

 

28.4844614.jpg

 

Det blir mange dager med tweaking nå ja...

 

har max testet 1.42v og dette er på en Tt-bigtyphoon

5391641[/snapback]

 

Hehe,,, sykt bra start på deg,,, mye potensiale i 65nmerne!

 

klarte å gjennomføre 1M på 5550Mhz for en liten time siden, fikk 23.5sek..

 

955XE..

 

jeg kjøpte min fra en kjenning i China.

5392606[/snapback]

 

Har du noe screen av den klokken?

Lenke til kommentar
nytt system - ny pers... :!:

 

28.4844614.jpg

 

Det blir mange dager med tweaking nå ja...

 

har max testet 1.42v og dette er på en Tt-bigtyphoon

5391641[/snapback]

 

Hehe,,, sykt bra start på deg,,, mye potensiale i 65nmerne!

 

klarte å gjennomføre 1M på 5550Mhz for en liten time siden, fikk 23.5sek..

 

955XE..

 

jeg kjøpte min fra en kjenning i China.

5392606[/snapback]

 

Har du noe screen av den klokken?

5393901[/snapback]

 

skal alltids klare å få screen av klokken igjen, men vet ikke om jeg får med super pi.. maskinen hang seg 2sek etter testen var ferdig.

Lenke til kommentar

Bygd meg ny PC av reserve deler jeg har hatt liggende. Tenkte jeg skulle ha meg en grei surfe maskin, men det ble litt heftigere enn antatt. Ikke all verden i forhold til de slemme her inne, men overrasket over hvor god denne 3GHz Prescotten på S478 å ett 865 hovedkort er. Men typisk Prescott da. MASSE MHz, å ikke så rå ytelse. Dothan min på 2.85GHz grisebanker jo denne Presccotten på 4.4GHz. Men uansett, ett lite resultat kan jeg jo legge inn.

 

PS. Denne er luftkjølt med en Big Typhoon CPU kjøler.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Dothan min på 2.85GHz grisebanker jo denne Presccotten på 4.4GHz.

5397426[/snapback]

 

 

Det er ikke akkurat ett sort/hvitt bilde... men superpi og litt spillig så er vel det sannheten ja... :)

5400157[/snapback]

 

Har ikke erfaring med Dothan, men knuser ikke Pressyen den i Multitasking?

Lenke til kommentar
Dothan min på 2.85GHz grisebanker jo denne Presccotten på 4.4GHz.

5397426[/snapback]

 

 

Det er ikke akkurat ett sort/hvitt bilde... men superpi og litt spillig så er vel det sannheten ja... :)

5400157[/snapback]

 

Har ikke erfaring med Dothan, men knuser ikke Pressyen den i Multitasking?

5409013[/snapback]

 

Jo den er bedre i det. I Spill å Benchmarks, så er Dothan helt klart raskere. Så man må nesten se hva man gjør mest av. Jeg mulittasker mest nå, så derfor har jeg det litt gøy med denne Prescotten.

Lenke til kommentar
Hvordan får du så bra resultat? Er det noe jeg gjør feil? Jeg får ca. 29 sec på 262x11, men med 2-2-2-5 timings!

5397096[/snapback]

 

 

Gjør ingen verdens ting jeg. Det er brukspc´n min, så det er ikke brukt noen form for tweaks. Ikke engang A64 tweaker.

 

Eneste jeg gjorde var å sette priority til realtime .. men det var kun for å slippe å stenge diverse programmer som mIRC, Newsleecher, FF etc.

 

Super-pi liker tigthe timings, så det er nok noe grums på den PC´n din. Hvordan ser tweakern din ut? evt instillinger i bios.

 

 

Jim: Tøff den pressien der .. du får sende den hitover når du er ferdig leke med den ;)

Lenke til kommentar
Hvordan får du så bra resultat? Er det noe jeg gjør feil? Jeg får ca. 29 sec på 262x11, men med 2-2-2-5 timings!

5397096[/snapback]

 

 

Gjør ingen verdens ting jeg. Det er brukspc´n min, så det er ikke brukt noen form for tweaks. Ikke engang A64 tweaker.

 

Eneste jeg gjorde var å sette priority til realtime .. men det var kun for å slippe å stenge diverse programmer som mIRC, Newsleecher, FF etc.

 

Super-pi liker tigthe timings, så det er nok noe grums på den PC´n din. Hvordan ser tweakern din ut? evt instillinger i bios.

 

 

Jim: Tøff den pressien der .. du får sende den hitover når du er ferdig leke med den ;)

5409805[/snapback]

 

Nei, Jeg vil ha den :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...