Gå til innhold

Hva får dere i Super Pi? 1. innlegg oppdatert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk tynet litt mer ut av den. Kom meg igjennom 1M på 4450MHz nå. Prøvde meg også på 4.5GHz, men blåste da en av minnebrikkene mine. Shit Happens  :D

Nede på 30 tallet med en gammel Prescott på ett 865 Chipset. Må si meg fornøyd.

5419389[/snapback]

bare 1,5v... legg på mer... :D

 

du må da klare å ta min s478 rekord...

 

http://www.home.no/npvk/bilder/29,813sPI45381-1.jpg

5420966[/snapback]

 

He He, mater den med 1.6v i bios. Kan ikke gi den mer, da vil den ikke boote. Idle volt er 1.6v i Windows også nå. Å til du som spurte om blåste = død, så er svaret ja :D

 

Klarer nok ikke å ta S478 rekorden selv om jeg skulle klare å lure meg igjennom på 4.5GHz, så kjører jeg 4x512MB med value ram med orginal timings på CL.2.5 -4 -4 -8. Er helt imponert over at de tåler den julingen jeg gir de. Kanskje jeg kan ta den med meg ut hvis det blir skikkelig minusgrader igjen. :hmm:

Lenke til kommentar
He He, mater den med 1.6v i bios. Kan ikke gi den mer, da vil den ikke boote. Idle volt er 1.6v i Windows også nå. Å til du som spurte om blåste = død, så er svaret ja :D

 

Klarer nok ikke å ta S478 rekorden selv om jeg skulle klare å lure meg igjennom på 4.5GHz, så kjører jeg 4x512MB med value ram med orginal timings på CL.2.5 -4 -4 -8. Er helt imponert over at de tåler den julingen jeg gir de. Kanskje jeg kan ta den med meg ut hvis det blir skikkelig minusgrader igjen. :hmm:

5421089[/snapback]

 

over 1.6v = no boot er ganske kjedelig...

 

så om du har en 50k vr og en loddebolt?

 

http://www.malvescorner.net/p4p800.html

 

Droop mood and FLY... :w00t:

 

v-core dropper ganske kraftig sant? siden du har klart 4.8 screen burde 1M pi være walk in the park... jeg klarte bare 4.7 max

 

 

Edit: leif

Endret av Npvk_X
Lenke til kommentar

Dette er hva jeg får!! Ganske fornøyd

specs:

 

amd64 3700+@2650GHz

abit KN8 sli

xfx 7800gt@481/1150

corsair3200-2048c2pro

 

Super pi resultat er fra htt på 268MHz, fikk kjørt alle sisoft tester og super pi. Men var ustabil i occt så klokket ned til 265MHz

 

edit: Prøvde på denne klokken nå: 31.9 sek

 

resultat7te.jpg

Endret av blackout80
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...