Gå til innhold

Hva får dere i Super Pi? 1. innlegg oppdatert

Anbefalte innlegg

Skrevet

klokket litt så fikk jeg 44s. BILDE

Alt på original fart får jeg 57s. Barton 2500+ Corsair 3200LL 512mb single. På 3200+ får jeg 48s.

Så det skulle tilsi at du tjener ca. 4s. pr. 200mhz?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
du ligger på tredje plass Kamerat...

1. Svensken

2. Formann/Arne Anka

3. Kamerat

Eller tar jeg helt feil nå?

Blir vel egentlig fjerde plass på meg, siden Formann og Arne Anka er på delt andre. Det må også sies at jeg kjører med VapoChill, mens Formann har vann og Arne Anka har luft, de har vært svært heldige med CPUene sine.

Skrevet

blir vel 4 plass ja..

hmmm, ingen med en P4 2.4C blodoverklokket her? De kommer jo til å rule super pi "konkurransen" pga sykt høy FSB.

syntes å ha sett en signatur eller to som inneholdt en 2.4C @ 3.6...

Skrevet
blir vel 4 plass ja..

hmmm, ingen med en P4 2.4C blodoverklokket her? De kommer jo til å rule super pi "konkurransen" pga sykt høy FSB.

syntes å ha sett en signatur eller to som inneholdt en 2.4C @ 3.6...

Artic hadde en ganske godt klokka 2.4..

Skrevet

"Artic", "Snillfisk" og "Slafsehund" er de med høyest P4 frekvens hvis jeg ikke tar helt feil... Glemte helt "Snekkern" da!

Overklokking.no skulle hatt en resultatliste hvor man kunne laste opp resultatet sitt i Super Pi/3DMark 2001se/2003. Eventuelt en printscreen av Cpu-Z..

Skrevet

Nå har jeg lært......

Formann har nå nærmest leid meg gjennom visse deler av bios. Og takket være det har jeg omsider fått karra meg under 50 sek! *grin*

Nærmere bestemt 48, med en nærmest blodsprengt CPU. For at den i det hele tatt skulle være med på leken med 164*15 (2,4Ghz), måtte den fores med 2,1volt!

Jeg tror jeg gir meg der, ellers tar det vel snart fyr her.

Takk igjen til formann! :)

Skrevet

Testa på en annen maskin:

51 sek med en xp 2400+ @ 11x183

2xTM 3200 m WB.. hakke sjekket brikkene..

kjører forresten 32M nå med masse programmer oppe... er spent på resultatet... regner med over en time

Skrevet

tar jo evigheter med 32M. er ikke vits å sjekke engang.

bra at du fikk karret deg under 50 sek skrue.. men 2.1v var vel kanskje litt mye..?

Skrevet

P4 2,53 (cpu multiplyer 19, fsb 106, 133, 158)

@2014 : 1min 13sec

@2533 : 1min 1sec

@3002 : 52sec

Synes maskina klarer ganske mange tall på relativt kort tid. Er fornøyd jeg.

Skrevet

bra at du fikk karret deg under 50 sek skrue.. men 2.1v var vel kanskje litt mye..?

2,1volt er definitivt i meste laget ja! er nede på 1,7v igjen nå, og da kjører CPU helt greit på 2,2Ghz.

Super PI-score med den settinga? 51.

Skrevet

2,1volt er definitivt i meste laget ja! er nede på 1,7v igjen nå, og da kjører CPU helt greit på 2,2Ghz.

Super PI-score med den settinga? 51.

51 er ikke så ille da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...