Gå til innhold

Hva får dere i Super Pi? 1. innlegg oppdatert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får nå 36 s

OPPPS der fikk jeg 35S :nice:

Fått litt fart på Intelen din ser jeg.. skal vi få noen screenies snart da? Sammen med en liten forklaring av hva du har gjort med den i det siste.. TEC? vappo? chiller?

 

Hører noe om en P4 3.2Ghz.. bytta ut 3.0´n ?

endelig leder intel... ah...

Lenke til kommentar
Ny pers i går, 38sec med systemet i sign.

Når du kommer med scores som er så gode så må du legge ut screenies vet du... super-pi med wcpuid ved siden av ;)

Jeg har ikke nett vet du formann :) Og diskstasjonen min er ikke kobla til.. Men jeg skal se å ta med :cool:

Har ikke du fått deg linje ENNÅ? Du er treg ass.. nesten tregere en telenor :D

 

Kikket på 3dmark scoren din nettopp.. tror det er noe galt et sted, for du skulle fått mye mer enn 125 FPS i nature. Med den klokken på skjermkortet så burde du fått et sted mellom 145 og 150FPS.

 

Hmm.. lurer på om de usle 156 poengene irriterer deg jeg.. hehe

Lenke til kommentar
Ny pers i går, 38sec med systemet i sign.

Når du kommer med scores som er så gode så må du legge ut screenies vet du... super-pi med wcpuid ved siden av ;)

Jeg har ikke nett vet du formann :) Og diskstasjonen min er ikke kobla til.. Men jeg skal se å ta med :cool:

Har ikke du fått deg linje ENNÅ? Du er treg ass.. nesten tregere en telenor :D

 

Kikket på 3dmark scoren din nettopp.. tror det er noe galt et sted, for du skulle fått mye mer enn 125 FPS i nature. Med den klokken på skjermkortet så burde du fått et sted mellom 145 og 150FPS.

 

Hmm.. lurer på om de usle 156 poengene irriterer deg jeg.. hehe

Jeg kan si deg 2 ting, og begge irrer meg..

 

Hvorfor i lalaland har jeg så lite i nature ?

og ja, jeg savner de siste små pointsa Ja..

 

btw. jeg kjørte ikke dual ddr i den testen du ser i sign.. sliter litt med dual :(

off: kom deg på irc formann.. asap..

Lenke til kommentar
Kjører nå en 3,2 på et asus  P4 C800-E kort med vannkjøling dette går stabilt på 3,9 uten peltiern

Screenshot plz...

Har ikke, men er det noe du betviler så kan du jo se HER :cool:

Synes faktisk det er rart at en P4 kommer ned i 35 sekunder i super-pi. P4 er som kjent ikke veldig rask i tallknusing, og dens svake FPU burde gjøre det vanskelig å klare 35sekunder. De andre her med P4 har jo MYE dårligere tid.

 

Jeg sier ikke at det ikke kan skje, men at jeg ikke hadde trodd det skulle la seg gjøre med en P4 klokket så "lavt". Det er faktisk litt vanskelig å tro.

Lenke til kommentar
Synes faktisk det er rart at en P4 kommer ned i 35 sekunder i super-pi. P4 er som kjent ikke veldig rask i tallknusing, og dens svake FPU burde gjøre det vanskelig å klare 35sekunder. De andre her med P4 har jo MYE dårligere tid.

 

Jeg sier ikke at det ikke kan skje, men at jeg ikke hadde trodd det skulle la seg gjøre med en P4 klokket så "lavt". Det er faktisk litt vanskelig å tro.

Hvis du ser hva andre har fått feks. her er det normal tid (bla.a en med 34s med 3,0 @ 4,0). De duger når det blir høye nok frekvenser. ;)

Lenke til kommentar
Kjører nå en 3,2 på et asus  P4 C800-E kort med vannkjøling dette går stabilt på 3,9 uten peltiern

Screenshot plz...

Har ikke, men er det noe du betviler så kan du jo se HER :cool:

Synes faktisk det er rart at en P4 kommer ned i 35 sekunder i super-pi. P4 er som kjent ikke veldig rask i tallknusing, og dens svake FPU burde gjøre det vanskelig å klare 35sekunder. De andre her med P4 har jo MYE dårligere tid.

 

Jeg sier ikke at det ikke kan skje, men at jeg ikke hadde trodd det skulle la seg gjøre med en P4 klokket så "lavt". Det er faktisk litt vanskelig å tro.

Han har jo P4 @ 3.9ghz på et raskt hovedkort og kjører rammen på 244mhz vil jeg tro. kanskje med timingsene på 2-2-2-6?

 

røsker da..!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...