Gå til innhold

Resette passord på Origin


Anbefalte innlegg

Heisan.

 

Jeg prøver å resette passordet på Origin brukeren min men jeg får ikke bekreftelseseposten, så det er jo klin umulig.

Prøver dermed å kontakte de via nettsidene men det virker som om de er temmelig ustabile de og.

 

Kunne noen hjulpet meg her? Noen som har en epostadresse til kundeservice jeg kan bruke?

På forhånd takk :)

 

 

https://help.ea.com/no/contact-us/new/?product=origin

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som noen har klart å hacke kontoen faktisk.

 

Søkte etter "Origin" i en av de gamle epostene jeg egentlig ikke bruker lenger, ser at noen har endret passord og epostadresse i juni.

Tror kanskje det er best om jeg rapporterer det selv slik at det kommer fra eposten som det ble byttet fra.

 

Er det kun sånne skjemaer man skal bruke for å sende inn eller er det en epostadresse jeg kan bruke?

Lenke til kommentar

Litt ekkelt å tenke på egentlig.

 

Det som er rart er at de faktisk også har hatt mulighet til å ta Steam kontoen siden den også var knyttet opp mot den eposten. Men de visste nok ikke brukernavnet på den da det er en eldgammel epostadresse som er brukernavnet, mohaha.

Da de tok min konto snappet de aldri verken passord eller epost. De manipulerte systemet slik at de kunne bytte epost adressen uten at jeg fikk varsel om det. Til og med EA skjønte fint lite av hvordan de hadde klart det. Ordnet seg fort for meg og. Måtte sende inn bilde av orginal game cover og saksnummer skriblet ned på et ark mens jeg snakket med de. Så ordnet de resten for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...