Gå til innhold

Er det tillatt for muslimske menn å ha sex med geiter


Fjell

Anbefalte innlegg

Har lest Koranen engang men kan ikke huske at det står noe om det. Etter noen nett sladder så har noen sagt at muhammad tillot det i haditene etter noen spesielle sekvente regler, men så har jeg ikke lest dem.

 

Kilde:

http://newsninja2012.com/did-you-know-that-sex-with-a-goat-is-allowed-under-islam/

Not long ago, he also stated that a man can have sex with a sheep or goat as a way of dealing with his “lust.” Essentially, this allows the male Muslim to have sex with an animal (beastiality) if a woman is not available. There are a few conditions though.

  1. the sheep or goat must be killed afterwards because it is now tainted, and
  2. the meat cannot be eaten by the people in that particular village though it can be sold to a neighboring village
Endret av Fjell
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det spørs hva du mener med "tillatt" og "muslimske menn".... Tviler på att du finner noen entydige koransitater som tillater slikt, men samtidig er det en del av kulturen i noen "allment oppfattet som muslimske land" att en manns kone bare er mor til hans barn og at han får/tar/finner sex andre steder.

Endret av M98kF1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Har lest Koranen engang men kan ikke huske at det står noe om det. Etter noen nett sladder så har noen sagt at muhammad tillot det i haditene etter noen spesielle sekvente regler, men så har jeg ikke lest dem.

 

Kilde:

http://newsninja2012.com/did-you-know-that-sex-with-a-goat-is-allowed-under-islam/

Not long ago, he also stated that a man can have sex with a sheep or goat as a way of dealing with his “lust.” Essentially, this allows the male Muslim to have sex with an animal (beastiality) if a woman is not available. There are a few conditions though.

  1. the sheep or goat must be killed afterwards because it is now tainted, and
  2. the meat cannot be eaten by the people in that particular village though it can be sold to a neighboring village

 

 

Tror det er fri fantasi, og da er det sånn at du har sannsynligvis pult flere geiter ved å fantasere frem problemstillingen, og dermed visualisere mentale bilder av "muslimske menn som puler geiter", og spikret dem fast til din egen underbevissthet, som igjen betyr at den eneste garanterte geitepuler i tråden, er trådstarter selv

 

fiffige greier du får til :closedeyes:

Lenke til kommentar

Det spørs hva du mener med "tillatt" og "muslimske menn".... Tviler på att du finner noen entydige koransitater som tillater slikt, men samtidig er det en del av kulturen i noen "allment oppfattet som muslimske land" att en manns kone bare er mor til hans barn og at han får/tar/finner sex andre steder.

Uff da. Det som værre er om man får kjønnssykdommer. Mest sannsynlig at man kan få det overført fra dyr, som er mindre om man har gjort det på et menneske etc.

Lenke til kommentar

Mosebøkene synes å ha en klar holdning til sex mellom mennesker og dyr:




I Andre mosebok, kapittel 22 vers 19, heter det: «Hver den som har omgang med fe skal bøte med livet».


3 Mosebok 18:23: «Du skal aldri ha omgang med dyr; for da blir du uren. Heller ikke skal en kvinne by seg fram til et dyr og pare seg med det. Det er motbydelig.»


3 Mosebok 20: 15-16: « En mann som har omgang med et dyr, skal dø, og dyret skal dere drepe. 16 Når en kvinne går til et dyr og parer seg med det, skal du drepe både kvinnen og dyret. De skal dø; det hviler blodskyld på dem.»


Hentet fra: http://religioner.no/archives/2727




Nok et bevis på at Jødedommen/Kristendommen er overlegen Islam?


Men hva sier Koranen om dette? Aner ikke om det finnes lignende vers der som viser den samme moralske perfeksjonen.


Endret av ærligøs
Lenke til kommentar

 

Siden ateister ikke har noen religion å forholde seg til så er det et spørsmål om det er lovlig i landet de oppholder seg i eller ikke.

 

Mange ateister må streve med å forholde seg til andres religioner. Men, haha, jeg skjønte hva du mente. :)

 

Jeg tror ikke de fleste ateister har et problem med å forholde seg til andres religioner, men jeg vet at noen ateister liker å forholde seg negativt til religion og religiøse.

 

Når det gjelder sex med geiter, tror jeg at det er like utbredt blant kristne som blant

muslimer.

 

Og til ærligøs som skrev:

"Mosebøkene synes å ha en klar holdning til sex mellom mennesker og dyr:"

"Nok et bevis på at Jødedommen/Kristendommen er overlegen Islam?"

 

Jeg er sikker på at biblen synes å ha en klar holdning til pedofili, utroskap, falskhet, løgn, tyveri, drap etc, men det tas kanskje ikke helt på alvor det heller. Derfor tror jeg at din påstand om overlegenhet faller på sin egen urimelighet.

Endret av medlem-304477
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når det gjelder sex med geiter, tror jeg at det er like utbredt blant kristne som blant muslimer.

 

 

Jeg klarer ikke se problemet med at noen har sex med geiter. Men jeg ser problemet med at mange har fordommer mot folk som har sex med geiter. Jeg ville ikke synes at muslimer var mindreverdige hvis det skulle være slik at de har hyppigere sex med geiter eller andre dyr. Forbud mot dyresex hører hjemme i Mosebøkene og burde aldri ha sneket seg inn i det norske lovverket. I den grad en skulle betrakte sex med geiter som et problem, så er det jo et nusselig koseproblem sammenlignet med steining for utroskap, forfølgelse av homofile osv. Islam kan sikkert kritiseres for mye, men dyresex blant muslimer og det evige historieløse maset om Muhammed som pedofil har jeg ikke noe til overs for.

Lenke til kommentar

 

Det korteste svaret er ja.

 

Kortest kanskje, men ikke riktig. Kilden din tar en historie fra svenske media om at man nå innskjerper lovene om dyresex, og putter muslimer inn i oveskriften. En kobling historien ikke gir dekning for.

 

Geir :)

 

 

Jo det er det riktige svaret også. Det glemte jeg å skrive, men det kom jo fram av dokumentasjonen som jeg la ved.

 

Men jeg er jo vant til at du mener at du selv alltid vet best, spesielt når det gjelder å forsvare islam. Men hvorfor er det så viktig for det å forsvare denne ondskapens ideologi ?

 

Du gjør samme feilen som mange andre gjør, enten overser de min dokumentasjon helt, eller så leser de den full av egne fordommer, og kun leter etter noe de kan bruke for å lage sine egen vri, og avvise alt.

 

Du leste jo også bare gjennom den øverste siden jeg linket til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...