Gå til innhold

Er det tillatt for muslimske menn å ha sex med geiter


Fjell

Anbefalte innlegg

Jo det er det riktige svaret også. Det glemte jeg å skrive, men det kom jo fram av dokumentasjonen som jeg la ved.

 

Nei, det var nettop det det ikke gjorde.

 

 

Men jeg er jo vant til at du mener at du selv alltid vet best, spesielt når det gjelder å forsvare islam. Men hvorfor er det så viktig for det å forsvare denne ondskapens ideologi ?

 

 

Det er ikke viktig for meg å forsvare islam. Det er derimot viktig for meg at kritikken av islam som av andre ideologier og religioner er etterrettelig. Det er mer enn nok ondskap som forsvares av religiøse, vi trenger ikke finne på ting.

 

Du gjør samme feilen som mange andre gjør, enten overser de min dokumentasjon helt, eller så leser de den full av egne fordommer, og kun leter etter noe de kan bruke for å lage sine egen vri, og avvise alt.

Du leste jo også bare gjennom den øverste siden jeg linket til.

 

Nei da, jeg så filmsnutten også. En mann som peker på en random internettekst på arabisk, og så hevder at den sier at muslimer tror at geiter kan få barn med mennesker. Like mye verd som om jeg peker på et gammelt Donald-blad og hevder at det beviser at det finnes firkantede egg.

 

Du kan jo spørre deg selv: Hvis det faktisk var slik at muslimer har sex med geiter, ville de ikke visst av erfaring at det ikke blir barn av det?

 

Vis meg en virkelig kilde, med kapittel og vers fra koranen eller andre autorative tekster. Så kan vi snakkes.

 

post-52698-0-61926900-1410774159.jpg

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Mosebøkene synes å ha en klar holdning til sex mellom mennesker og dyr:

I Andre mosebok, kapittel 22 vers 19, heter det: «Hver den som har omgang med fe skal bøte med livet».

3 Mosebok 18:23: «Du skal aldri ha omgang med dyr; for da blir du uren. Heller ikke skal en kvinne by seg fram til et dyr og pare seg med det. Det er motbydelig.»

3 Mosebok 20: 15-16: « En mann som har omgang med et dyr, skal dø, og dyret skal dere drepe. 16 Når en kvinne går til et dyr og parer seg med det, skal du drepe både kvinnen og dyret. De skal dø; det hviler blodskyld på dem.»

Hentet fra: http://religioner.no/archives/2727

Nok et bevis på at Jødedommen/Kristendommen er overlegen Islam?

Men hva sier Koranen om dette? Aner ikke om det finnes lignende vers der som viser den samme moralske perfeksjonen.

 

 

Vel, jødedommen sier vel ikke akkurat at det er ok å ha sex med dyr, selv om talmed sier at Adam hadde sex med alle dyr.

Og talmud sier også at dette er vanlig blandt kristne. Dvs hedninger, eller gyim som de liker å kalle oss.

 

Den babylonske talmud sier som sagt at goyim er dyr i menneskeskikkelse, og at kristne barn følgelig også er dyr, men at jøder kan ha sex med slike barn helt ned til en alder av tre år.

 

Så da kommer det jo litt an å hvordan du definerer det.

 

Men jeg vil si at om e har lov til å ha sex med barn av goyim som de jo anser som dyr, så vil jeg tro at dette jo betyr at jøder kan ha sex med dyr.

 

All Gentile children are animals." Yebamoth 98a

 

Sanhedrin 59a:"Murdering Goyim is like killing a wild animal.

 

Yebhamoth 11b:"Sexual intercourse with a little girl is permitted if she is three years of age.

 

Aboda Sarah 37a:"A Gentile girl who is three years old can be violated

 

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

 

Når det gjelder sex med geiter, tror jeg at det er like utbredt blant kristne som blant

muslimer.

 

 

Jeg tror ikke du finner slikt i noen kristne miljøer.

Og hvor i Bibelen mener du at du finner du støtte for noe slikt ?

 

Kristne har ikke andre skrifter enn Bibelen, og da først og fremst NT. Og hvor sier Jesus at slikt er tillatt ?

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

 

Jo det er det riktige svaret også. Det glemte jeg å skrive, men det kom jo fram av dokumentasjonen som jeg la ved.

 

Nei, det var nettop det det ikke gjorde.

 

 

Men jeg er jo vant til at du mener at du selv alltid vet best, spesielt når det gjelder å forsvare islam. Men hvorfor er det så viktig for det å forsvare denne ondskapens ideologi ?

 

 

Det er ikke viktig for meg å forsvare islam. Det er derimot viktig for meg at kritikken av islam som av andre ideologier og religioner er etterrettelig. Det er mer enn nok ondskap som forsvares av religiøse, vi trenger ikke finne på ting.

 

Du gjør samme feilen som mange andre gjør, enten overser de min dokumentasjon helt, eller så leser de den full av egne fordommer, og kun leter etter noe de kan bruke for å lage sine egen vri, og avvise alt.

Du leste jo også bare gjennom den øverste siden jeg linket til.

 

Nei da, jeg så filmsnutten også. En mann som peker på en random internettekst på arabisk, og så hevder at den sier at muslimer tror at geiter kan få barn med mennesker. Like mye verd som om jeg peker på et gammelt Donald-blad og hevder at det beviser at det finnes firkantede egg.

 

Du kan jo spørre deg selv: Hvis det faktisk var slik at muslimer har sex med geiter, ville de ikke visst av erfaring at det ikke blir barn av det?

 

Vis meg en virkelig kilde, med kapittel og vers fra koranen eller andre autorative tekster. Så kan vi snakkes.

 

attachicon.gif2vdjsqh.jpg

 

Geir :)

 

 

 

Så du mener altså at jeg lyver om dette. Mao dette er jevngodt med at du kaller meg en løgner rett ut.

 

Og når det gjelder dokumentasjonen, så kom det tydelig fram at dette er tillatt.

Andre her klarte også å forstå det, men ikke du,og det er nettoppfordi du er opptatt av å forsvare islam for enhver pris, at du bruker oe annet som unnskyldning spiller ingen rolle, for det er lett å gjennomskue.

 

Både sosialister, skapsosialister og andre islam-elskere ser gjerne gjennom fingrene når det gjelder alt det negative ved islam, for det gjelder jo å ønske velkommen alle innvandrere og alle religioner og ideologier, for da føler de seg jo såå snille og gode, og ikke minst rettferdige.

 

Mao de soler seg i glansen av sin egen selvrettferdighet.

 

Men jeg kan jo presisere at dette er tillatt i islam, men det betyr jo ikke at muslimene i Norge driver med det.

Lenke til kommentar

Så du mener altså at jeg lyver om dette. Mao dette er jevngodt med at du kaller meg en løgner rett ut.

 

Nei, jeg mener ikke at du lyver. For alt jeg vet er du i god tro. Jeg mener at kildene dine ikke bekrefter din påstand.

 

Og når det gjelder dokumentasjonen, så kom det tydelig fram at dette er tillatt.

 

 

Nei. Du hadde to stykk dokumentasjon:

 

1. En artikkel som en islamfiendtlig side hadde sakset ordrett fra Daily Mail, og som ikke sa noe om muslimer. Så hadde de som lager denne siden lagt på sin egen tittel og erstattet bildet av en geit med et av en araber som har vunnet pokal for sin premiegeit på en utstilling i Riyad. Googler du det bildet, så finner du historien bak det også. Et tilsvarende bilde av en nordmann med sin premierte ku antyder ikke noe upassende.

 

2. En fyr som peker på et avsnitt på islamweb.net og leser det han mener er oversettelsen. Dette er et bok om blodpenger skrevet av en eller annen samtidig imam, og har ikke noe mer autoritet enn den som skriver den.

 

Nå har jeg min vane tro sjekket opp originalen, og puttet teksten inn i Google translate. Og med forbehold av at Google er noenlunde på skinner i sin oversettelse fra arabisk: Dette kapitlet handler ikke om geiter i det hele tatt. Det handler om hermafroditter, altså tvekjønnede mennesker, eller som det står: "Når mor var far".

 

Jeg tror at fyren som har postet klippet lyver, og at du er blitt lurt.

 

Andre her klarte også å forstå det, men ikke du,og det er nettoppfordi du er opptatt av å forsvare islam for enhver pris, at du bruker oe annet som unnskyldning spiller ingen rolle, for det er lett å gjennomskue.

 

 

Nei.

 

Både sosialister, skapsosialister og andre islam-elskere ser gjerne gjennom fingrene når det gjelder alt det negative ved islam, for det gjelder jo å ønske velkommen alle innvandrere og alle religioner og ideologier, for da føler de seg jo såå snille og gode, og ikke minst rettferdige. Mao de soler seg i glansen av sin egen selvrettferdighet.

 

 

Det er dine ord. Jeg er hverken sosialist eller skapsosialist, og skal ikke uttale meg på deres vegne.

 

Men jeg kan jo presisere at dette er tillatt i islam, men det betyr jo ikke at muslimene i Norge driver med det.

 

Det er kanskje ikke nok geiter i Norge. :wee:

 

Den presiseringen fritar deg ikke fra å måtte dokumentere din påstand.

 

Geir :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Så du mener altså at jeg lyver om dette. Mao dette er jevngodt med at du kaller meg en løgner rett ut.

 

Nei, jeg mener ikke at du lyver. For alt jeg vet er du i god tro. Jeg mener at kildene dine ikke bekrefter din påstand.

 

Og når det gjelder dokumentasjonen, så kom det tydelig fram at dette er tillatt.

 

 

Nei. Du hadde to stykk dokumentasjon:

 

1. En artikkel som en islamfiendtlig side hadde sakset ordrett fra Daily Mail, og som ikke sa noe om muslimer. Så hadde de som lager denne siden lagt på sin egen tittel og erstattet bildet av en geit med et av en araber som har vunnet pokal for sin premiegeit på en utstilling i Riyad. Googler du det bildet, så finner du historien bak det også. Et tilsvarende bilde av en nordmann med sin premierte ku antyder ikke noe upassende.

 

2. En fyr som peker på et avsnitt på islamweb.net og leser det han mener er oversettelsen. Dette er et bok om blodpenger skrevet av en eller annen samtidig imam, og har ikke noe mer autoritet enn den som skriver den.

 

Nå har jeg min vane tro sjekket opp originalen, og puttet teksten inn i Google translate. Og med forbehold av at Google er noenlunde på skinner i sin oversettelse fra arabisk: Dette kapitlet handler ikke om geiter i det hele tatt. Det handler om hermafroditter, altså tvekjønnede mennesker, eller som det står: "Når mor var far".

 

Jeg tror at fyren som har postet klippet lyver, og at du er blitt lurt.

 

Andre her klarte også å forstå det, men ikke du,og det er nettoppfordi du er opptatt av å forsvare islam for enhver pris, at du bruker oe annet som unnskyldning spiller ingen rolle, for det er lett å gjennomskue.

 

 

Nei.

 

Både sosialister, skapsosialister og andre islam-elskere ser gjerne gjennom fingrene når det gjelder alt det negative ved islam, for det gjelder jo å ønske velkommen alle innvandrere og alle religioner og ideologier, for da føler de seg jo såå snille og gode, og ikke minst rettferdige. Mao de soler seg i glansen av sin egen selvrettferdighet.

 

 

Det er dine ord. Jeg er hverken sosialist eller skapsosialist, og skal ikke uttale meg på deres vegne.

 

Men jeg kan jo presisere at dette er tillatt i islam, men det betyr jo ikke at muslimene i Norge driver med det.

 

Det er kanskje ikke nok geiter i Norge. :wee:

 

Den presiseringen fritar deg ikke fra å måtte dokumentere din påstand.

 

Geir :)

 

 

Jeg la ut 3 linker.

 

Og du må forøvrig lære deg at også informasjon fra det du kaller islam fientlige websider er riktig, for de dikter ikke opp noe slikt.

 

Og hva slags dokumentasjon er det du vil ha da.

Er det dokumentasjon fra islam-vennlige sider ?

Er det dokumentasjon fra muslimer du vil ha ?

Er det dokumentasjon fra statlig kontrollerte kilder som promoterer islam ?

 

Eller er det slik dokumentasjon som støtter opp om ditt syn og dine egne meninger du vil ha, slik som de fleste her på forumet ønsker ?

 

Jeg går forøvrig ut fra at alle de nevnte vil støtte ditt eget syn på dette, for det er fra slike "kilder" du har fått din informasjon om islam.

 

At du mener kildene ikke bekrefter min påstand , kommer jo av at du allerede har gjort deg opp en mening om dette, og den meningen vil du ikke gi slipp på. fordi du ønsker å promoter islam for enhver pris.

 

 

De som er skapsosialister vet som regel ikke selv at de er det, for i Norge er alle partier mer eller mindre sosialistiske, og folk er så vant til det at de reagerer ikke på det.

Og det er typisk for slike skapsosialister at de som andre sosialister også sttter dette multikulturelle prosjektet som politikerne har presset på oss, fordi de føler seg såå gode, snille og "inkluderende"

Og du har jo flere ganger sagt at du støtter innvandringen, inkludert islam.

 

At noen må betale en høy pris for det, inkludert tap av eget liv, er jo verdt det mener de. Dvs så lenge det ikke er dem selv som må betale denne prisen.

For når du støtter noe ut fra egeninteresse, så ser du glatt bort fra det som ikke er så bra eller posiivt ved det du støtter selv om det er mennesker som blir drept av disse som du støtter,

Jeg var slik selv også den gang da jeg var Israelvenn, og jeg angrer på det ennå.

 

Vel, dette har vel ikke så mye med akkurat denne saken å gjøre.

Men når det gjelder dokumentasjon så finner du jo ikke dette på såkalt islam-vennlige sider. Du finner det heller ikke på muslimske sider, for de vil jo ikke fortelle oss om det. Og det samme gjelder statlig kontrollerte sider, for de gjør jo hva de kan for å promotere islam, og når man promoterer noe så er det kun de positive sidene som blir nevnt,. Og finner man ikke noe positivt, så dikter man opp noe.

 

Da står vi igjen med det du kaller for islamfiendlige sider, og de er ofte startet og drevet av ex-muslimer, altså muslimer som har forlatt islam, og ønsker å opplyse om hva islams lære egentlig handler om.

Og det er disse du heller ikke vil høre på, fordi du er en av dem som støtter islam uansett hva islams lære går ut på.

 

Og når det bare er slik islamvennlig dokumentasjon du vil ha, så kan ikke jeg gi deg noe slikt.

 

 

Noen hadith er forøvrig imot det, mens noen er for. Det er også tekster i koranen som kan tolkes i den retning at sex med dyr er tillatt .

Og Ayatollah khomeiny var klar på dette om at sex med dyr er tillatt i slam. Det praktiseres også av mange muslimer.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

 

 

Når det gjelder sex med geiter, tror jeg at det er like utbredt blant kristne som blant

muslimer.

 

 

Jeg tror ikke du finner slikt i noen kristne miljøer.

Og hvor i Bibelen mener du at du finner du støtte for noe slikt ?

 

Kristne har ikke andre skrifter enn Bibelen, og da først og fremst NT. Og hvor sier Jesus at slikt er tillatt ?

 

Jeg tror ikke det finnes støtte i Bibelen for sex med dyr, men jeg tror det finnes i virkeligheten.

Lenke til kommentar

Jeg la ut 3 linker.

 

Ja, men to av linkene var identiske:

 

 

Klikk på dem og se. Om du hadde en tredje så kom gjerne med den.

 

Og du må forøvrig lære deg at også informasjon fra det du kaller islam fientlige websider er riktig, for de dikter ikke opp noe slikt.

 

Nå spøker du bare med meg, Baltus. Hvorfor skulle de ikke dikte opp noe? Alle andre gjør det jo om det tjener deres sak? Du sier selv lenger nede i posten din at de islamvennlige sidene gjør det. Hvorfor skulle ikke en islamfiende gjøre det?

 

Og hva slags dokumentasjon er det du vil ha da.

Er det dokumentasjon fra islam-vennlige sider ?

Er det dokumentasjon fra muslimer du vil ha ?

Er det dokumentasjon fra statlig kontrollerte kilder som promoterer islam ?

 

 

Jeg vil ikke ha dokumetasjon fra noen av dem heller. Jeg vil ha dokumentasjon fra Koranen. Eller hadithene, siden det var de kilder trådstarter refererte til. Se førsteposten.

 

Eller er det slik dokumentasjon som støtter opp om ditt syn og dine egne meninger du vil ha, slik som de fleste her på forumet ønsker ?

 

 

Nei. Jeg vil - som sagt - ha dokumentasjon som har autoritet over muslimer og deres levesett.

 

Jeg går forøvrig ut fra at alle de nevnte vil støtte ditt eget syn på dette, for det er fra slike "kilder" du har fått din informasjon om islam. At du mener kildene ikke bekrefter min påstand , kommer jo av at du allerede har gjort deg opp en mening om dette, og den meningen vil du ikke gi slipp på. fordi du ønsker å promoter islam for enhver pris.

 

 

Nei, at jeg mener at kildene ikke bekrefter din påstand, skyldes at jeg leste den første og oversatte den andre. Prøv selv, og vis hvor jeg tar feil.

 

Hvor i den første (de to første, siden de var identiske) artikkelen (eller i originalen hos Daily Mail, eller i de svenske originalkildene) sto det noe som helst om at dette hadde noe med muslimer å gjøre, bortsett fra i den endrede overskriften? Denne burde være enkel...

 

Og oversett den andre, linken står i videoen, og vis at den sier noe i nærheten av det fyren der hevder den sier. (Om du ikke stoler på Google translate, få noen på universitetet til å oversette for deg. De har et masterstudium i arabisk.)

 

De som er skapsosialister vet som regel ikke selv at de er det, for i Norge er alle partier mer eller mindre sosialistiske, og folk er så vant til det at de reagerer ikke på det.

 

 

Hva sosialisme er for noe rart kan vi diskutere et annet sted. Jeg er liberalist, endog markedsliberaler, om enn av det altruistiske slaget.

 

Og det er typisk for slike skapsosialister at de som andre sosialister også sttter dette multikulturelle prosjektet som politikerne har presset på oss, fordi de føler seg såå gode, snille og "inkluderende"

Og du har jo flere ganger sagt at du støtter innvandringen, inkludert islam.

 

 

Jeg støtter ikke islam. Derimot støtter jeg muslimers rett til innvandring, og til sin egen tro, så lenge den er en privatsak. Så dømmer jeg individer etter deres handlinger.

 

Og jeg gjør det ikke for å føle meg snill, selv om det er en langt bedre følelse enn å være slem. Jeg gjør det fordi jeg ideologisk er for fri flyt av varer, tjenester og arbeidskraft, og fordi at jeg mener at alle mennesker i verden har rett til å søke lykken. (Ikke dermed sagt at de har krav på å finne den, eller få finansiert letingen.)

 

Noen hadith er forøvrig imot det, mens noen er for. Det er også tekster i koranen som kan tolkes i den retning at sex med dyr er tillatt .

 

 

Se der ja. Da er det vel bare å sitere koranen da, istedet for å poste linker som ikke er verd tastetrykkene.

 

Og Ayatollah khomeiny var klar på dette om at sex med dyr er tillatt i slam.

 

Ditto: Siter ham på det, med kilde.

 

Det praktiseres også av mange muslimer.

 

 

Gjør det? Ja ja, det blir vel ensomt i ørkenen av og til.

 

Så, da er ballen din. Du kan meget enkelt vise - helt uten hjelp - at den første artikkelen din sier noe som helst om muslimer og dyresex. Bare siter fra teksten der det fremgår. Den andre er litt tyngre, siden du må få noen til å oversette fra arabisk. Men det er sikkert verd bryderiet, siden du alt vet at du har rett.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Jeg la ut 3 linker.

 

Ja, men to av linkene var identiske:

 

 

Klikk på dem og se. Om du hadde en tredje så kom gjerne med den.

 

Og du må forøvrig lære deg at også informasjon fra det du kaller islam fientlige websider er riktig, for de dikter ikke opp noe slikt.

 

Nå spøker du bare med meg, Baltus. Hvorfor skulle de ikke dikte opp noe? Alle andre gjør det jo om det tjener deres sak? Du sier selv lenger nede i posten din at de islamvennlige sidene gjør det. Hvorfor skulle ikke en islamfiende gjøre det?

 

Og hva slags dokumentasjon er det du vil ha da.

Er det dokumentasjon fra islam-vennlige sider ?

Er det dokumentasjon fra muslimer du vil ha ?

Er det dokumentasjon fra statlig kontrollerte kilder som promoterer islam ?

 

 

Jeg vil ikke ha dokumetasjon fra noen av dem heller. Jeg vil ha dokumentasjon fra Koranen. Eller hadithene, siden det var de kilder trådstarter refererte til. Se førsteposten.

 

Eller er det slik dokumentasjon som støtter opp om ditt syn og dine egne meninger du vil ha, slik som de fleste her på forumet ønsker ?

 

 

Nei. Jeg vil - som sagt - ha dokumentasjon som har autoritet over muslimer og deres levesett.

 

Jeg går forøvrig ut fra at alle de nevnte vil støtte ditt eget syn på dette, for det er fra slike "kilder" du har fått din informasjon om islam. At du mener kildene ikke bekrefter min påstand , kommer jo av at du allerede har gjort deg opp en mening om dette, og den meningen vil du ikke gi slipp på. fordi du ønsker å promoter islam for enhver pris.

 

 

Nei, at jeg mener at kildene ikke bekrefter din påstand, skyldes at jeg leste den første og oversatte den andre. Prøv selv, og vis hvor jeg tar feil.

 

Hvor i den første (de to første, siden de var identiske) artikkelen (eller i originalen hos Daily Mail, eller i de svenske originalkildene) sto det noe som helst om at dette hadde noe med muslimer å gjøre, bortsett fra i den endrede overskriften? Denne burde være enkel...

 

Og oversett den andre, linken står i videoen, og vis at den sier noe i nærheten av det fyren der hevder den sier. (Om du ikke stoler på Google translate, få noen på universitetet til å oversette for deg. De har et masterstudium i arabisk.)

 

De som er skapsosialister vet som regel ikke selv at de er det, for i Norge er alle partier mer eller mindre sosialistiske, og folk er så vant til det at de reagerer ikke på det.

 

 

Hva sosialisme er for noe rart kan vi diskutere et annet sted. Jeg er liberalist, endog markedsliberaler, om enn av det altruistiske slaget.

 

Og det er typisk for slike skapsosialister at de som andre sosialister også sttter dette multikulturelle prosjektet som politikerne har presset på oss, fordi de føler seg såå gode, snille og "inkluderende"

Og du har jo flere ganger sagt at du støtter innvandringen, inkludert islam.

 

 

Jeg støtter ikke islam. Derimot støtter jeg muslimers rett til innvandring, og til sin egen tro, så lenge den er en privatsak. Så dømmer jeg individer etter deres handlinger.

 

Og jeg gjør det ikke for å føle meg snill, selv om det er en langt bedre følelse enn å være slem. Jeg gjør det fordi jeg ideologisk er for fri flyt av varer, tjenester og arbeidskraft, og fordi at jeg mener at alle mennesker i verden har rett til å søke lykken. (Ikke dermed sagt at de har krav på å finne den, eller få finansiert letingen.)

 

Noen hadith er forøvrig imot det, mens noen er for. Det er også tekster i koranen som kan tolkes i den retning at sex med dyr er tillatt .

 

 

Se der ja. Da er det vel bare å sitere koranen da, istedet for å poste linker som ikke er verd tastetrykkene.

 

Og Ayatollah khomeiny var klar på dette om at sex med dyr er tillatt i slam.

 

Ditto: Siter ham på det, med kilde.

 

Det praktiseres også av mange muslimer.

 

 

Gjør det? Ja ja, det blir vel ensomt i ørkenen av og til.

 

Så, da er ballen din. Du kan meget enkelt vise - helt uten hjelp - at den første artikkelen din sier noe som helst om muslimer og dyresex. Bare siter fra teksten der det fremgår. Den andre er litt tyngre, siden du må få noen til å oversette fra arabisk. Men det er sikkert verd bryderiet, siden du alt vet at du har rett.

 

Geir :)

 

 

 

Det er haditer og koranvers som kan tolkes i den retning. Men jeg har undersøkt dette, og tror det nok for det meste er basert på Ayatollah Khomeinis skrifter, og han skal bla ha skrevet dette: A man can have sex with animals such as sheeps, cows, camels and so on. However, he should kill the animal after he has his orgasm. He should not sell the meat to the people in his own village; however, selling the meat to the next door village should be fine.

From Khomeini's book, "Tahrirolvasyleh"
Og det var dette min dokumentasjon var basert på. Jeg tror dette er riktig, og at Khomeini virkelig skrev dette, og at det kanskje er dette de muslimer følger som har sex med dyr.
Men det er så pass mye tvil om dette er riktig, og om Khomeini virkelig skrev dette. Så jeg tror vi lar dette temaet ligge, og lar tvilen komme tiltalte tilgode og frikjenner islam for dette for denne gang.
islam er pervers nok, selv om det skulle vise seg at det Khomeni skrev likevel ikke er skrevet av khomeini.
Jeg sa forøvrig ikke at jeg vet at jeg har rett, men det er koranvers og hadither som er uklare på dette. Og som sagt så vet jeg at khomeini skrev dette, og han baserte seg nok på disse versene.
Men etter det jeg har funnet ut nå, så er det så pass mye tvil om han virkelig skrev det, så vi får som sagt la tvilen komme tiltalte tilgode.
Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

 

 

 

Når det gjelder sex med geiter, tror jeg at det er like utbredt blant kristne som blant

muslimer.

 

 

Jeg tror ikke du finner slikt i noen kristne miljøer.

Og hvor i Bibelen mener du at du finner du støtte for noe slikt ?

 

Kristne har ikke andre skrifter enn Bibelen, og da først og fremst NT. Og hvor sier Jesus at slikt er tillatt ?

 

Jeg tror ikke det finnes støtte i Bibelen for sex med dyr, men jeg tror det finnes i virkeligheten.

 

 

Det fins nok kanskje i virkeligheten. Men ingen kristne har sex med dyr.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Når det gjelder sex med geiter, tror jeg at det er like utbredt blant kristne som blant

muslimer.

 

 

Jeg tror ikke du finner slikt i noen kristne miljøer.

Og hvor i Bibelen mener du at du finner du støtte for noe slikt ?

 

Kristne har ikke andre skrifter enn Bibelen, og da først og fremst NT. Og hvor sier Jesus at slikt er tillatt ?

 

Jeg tror ikke det finnes støtte i Bibelen for sex med dyr, men jeg tror det finnes i virkeligheten.

 

 

Det fins nok kanskje i virkeligheten. Men ingen kristne har sex med dyr.

 

Lar være å kommentere. Sist jeg sa min mening, fikk jeg et advarselspoeng.

Lenke til kommentar

Og til ærligøs som skrev:

"Mosebøkene synes å ha en klar holdning til sex mellom mennesker og dyr:"

"Nok et bevis på at Jødedommen/Kristendommen er overlegen Islam?"

 

Jeg er sikker på at biblen synes å ha en klar holdning til pedofili, utroskap, falskhet, løgn, tyveri, drap etc, men det tas kanskje ikke helt på alvor det heller. Derfor tror jeg at din påstand om overlegenhet faller på sin egen urimelighet.

 

Strengt tatt stilte jeg bare et spørsmål. Men du har rett i at det var en implisitt påstand der. Men det var en ironisk påstand. De bibelversene jeg dro fram, anbefaler å drepe mennesker som har sex med dyr. Jeg mener at det er absurd og barbarisk å ta livet av mennesker som har sex med dyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...