Gå til innhold

Her er iPhone 6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

6.690 kr for versjonen med 4,7" skjerm + 64GB og 7.590 kr for 5,5" + 64GB, ev. 8.490 kr for versjonen med 5,5" + 128GB (!). Litt av noen priser.

 

Det er apple da så hva annet kan du forvente? Bare noe nytt av apple blir lansert så kommer sheepsa i kø.

kanske om 2 år ellerno så kommer prisene å gå til 10.000,men så dumme apple sheepsa så vil de nok betale det pga "brukervennligheten". Det eneste som teller tydeligvis siden alle Apple fanboysa sier er at SW er viktigere enn HW.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha.. Apple har fjerna den eneste tingen iPhone hadde i forhold til andre produsenter - et superpent design.

 

De har enda det største trumfkortet igjen, apputvalget. Joda det er bra på Android også, men Apple har enda det beste apputvalget kvalitetsmessig. Og apper kommer som regel først på i-produkter. Hilsen en kjempefornyød xperia eier :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Haha.. Apple har fjerna den eneste tingen iPhone hadde i forhold til andre produsenter - et superpent design.

De har enda det største trumfkortet igjen, apputvalget. Joda det er bra på Android også, men Apple har enda det beste apputvalget kvalitetsmessig. Og apper kommer som regel først på i-produkter. Hilsen en kjempefornyød xperia eier :)

 

Hvor mange apper bruker man egentlig? Face, Insta, Snap, Twitter, Tinder, Spotify og noen til. Alle finnes til både IP og Android. Jeg er sjelden ute og ser på sære apper i hvert fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Haha.. Apple har fjerna den eneste tingen iPhone hadde i forhold til andre produsenter - et superpent design.

De har enda det største trumfkortet igjen, apputvalget. Joda det er bra på Android også, men Apple har enda det beste apputvalget kvalitetsmessig. Og apper kommer som regel først på i-produkter. Hilsen en kjempefornyød xperia eier :)

 

der har du helt rett vedr app'er!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud for no dritt! Hvis Apple fortsett sånn så kjem dem te å bli hengandes etter i årevis. Ikke at d gjør no forkjell for dem for folk kjøpe og kjøpe uansett...

ingenting nyskapende lenger, sist ut med stor skjerm og de er allerede på vei til og bli sist ut med safirglass også. i tillegg ødelegger dem designet med ett utstikkende kamera

Lenke til kommentar

Synest designet er pent. Skuffa over kamera og kngen 4" skjerm. Jeg håpte på samme specs på begge modellene, skuffa over at 5.5" for bedre specs.

 

Apple pay kommer sikkert ikke til norge. Siri kommer ikke, hvis det kommer noen gang så er det vel kun til bokmål snakkende.

 

Alle android geitene ler over oppløsningen, det forstår jeg ikke?? Hva er vits med større oppløsning? Fortell meg det først. For meg så blir det litt som HK race. Er det nødvendig med mer en 120hk i pendler bilen?

 

Og latterlig med alle Android fans som alltid må ha mest ghz i telefonene sine. Om den nye modellen har 60ghz så får den jo ikke neste versjon av android likevel :) joda, kanskje den får en oppdatering, 6 månder etter lansering. Når det allerede er enda en ny en på trappene. Men da har jo enda en ny topp modell med 0.5ghz mer kommet ut, som de har kjøpt seg, så problemet er løst.

 

Jeg hadde sgs4 i et år og en Nexus 7 fra asus . Var dritfornøyd de første 8 mnd. Men så mista jeg interessen. Det å skifte launchere blir man lei av. Jeg ser liten fordeler med widgets. NFC tags er ubrukelig sålenge telefonen må være låst opp for at det skal fungere. Men alle har hver sin smak.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Som jeg sa i den andre iPhone 6 / 6 Plus tråden......

 

Anngående dem som snakker om Sony XPERIA Z3 Compact vs iPhone 6 og dems oppløsning (her inne eller i noen av de andre trådene om iPhone 6 / 6 Plus), så har det ingenting å si at iPhone 6 har 6 PPI mere enn Z3 Compact med at PPI'en allerede er over 300. Da er det ikke så nøye lengere at iPhone 6 har noe mere PPI en Z3 Compact med at PPI'en er over 300 på begge telefonene som er nok i lange baner i følge Apple.

 

Så du vil jo ikke merke noen forskjell. Eller har oppløsningen plutselig mye å si og er viktig alikavel i følge dere iPhone fans?

 

Nøkkelordet her er "i følge apple"

Lenke til kommentar

 

Jeg hadde sgs4 i et år og en Nexus 7 fra asus . Var dritfornøyd de første 8 mnd. Men så mista jeg interessen. Det å skifte launchere blir man lei av. Jeg ser liten fordeler med widgets. NFC tags er ubrukelig sålenge telefonen må være låst opp for at det skal fungere. Men alle har hver sin smak.

 

Wow, du hadde noen skikkelig gode grunner må jeg si!

Lenke til kommentar

Alle android geitene ler over oppløsningen, det forstår jeg ikke?? Hva er vits med større oppløsning? Fortell meg det først.

 

Jo høyere PPI'en / Oppløsningen blir jo skarpere, klarere og bedre vil ting på skjermen vises. Derfor er det viktig med høy oppløsning.

 

er det nevnt noen steder om denne er vanntett?

 

Den er ikke vanntett eller IPxx serifisert.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg hadde sgs4 i et år og en Nexus 7 fra asus . Var dritfornøyd de første 8 mnd. Men så mista jeg interessen. Det å skifte launchere blir man lei av. Jeg ser liten fordeler med widgets. NFC tags er ubrukelig sålenge telefonen må være låst opp for at det skal fungere. Men alle har hver sin smak.

Wow, du hadde noen skikkelig gode grunner må jeg si!

Ja, faktisk. Hvilke grunner har du? Google Play? Heh...

Lenke til kommentar

 

 

Alle android geitene ler over oppløsningen, det forstår jeg ikke?? Hva er vits med større oppløsning? Fortell meg det først.

Jo høyere PPI'en / Oppløsningen blir jo skarpere, klarere og bedre vil ting på skjermen vises. Derfor er det viktig med høy oppløsning.

er det nevnt noen steder om denne er vanntett?

Den er ikke vanntett eller IPxx serifisert.

Ja, men trenger du mer en det som er på en 5/5s? Jeg ser ikke forskjell på den eller en SGS4.

Lenke til kommentar

 

 

Alle android geitene ler over oppløsningen, det forstår jeg ikke?? Hva er vits med større oppløsning? Fortell meg det først.


Jo høyere PPI'en / Oppløsningen blir jo skarpere, klarere og bedre vil ting på skjermen vises. Derfor er det viktig med høy oppløsning.

er det nevnt noen steder om denne er vanntett?


Den er ikke vanntett eller IPxx serifisert.

Ja, men trenger du mer en det som er på en 5/5s? Jeg ser ikke forskjell på den eller en SGS4.

 

 

De fleste ser en instant forskjell på klarheten og skarpheten på bilder og ellers ting i fra ~320 PPI til 441 PPI. Så selv om skjermen på iPhone 5 / 5S er grei, så vil nok høyere PPI / oppløsning på skjermene gjøre at alt ser bedre ut på skjermen.

 

I dag handler det ikke om å ikke se pixlene lengere, nå handler det om å ha den skjermen som er skarpest, klarest og som har den beste fargegjenngivelsen.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Og latterlig med alle Android fans som alltid må ha mest ghz i telefonene sine. Om den nye modellen har 60ghz så får den jo ikke neste versjon av android likevel :) joda, kanskje den får en oppdatering, 6 månder etter lansering. Når det allerede er enda en ny en på trappene. Men da har jo enda en ny topp modell med 0.5ghz mer kommet ut, som de har kjøpt seg, så problemet er løst.

60ghz? Hva forsøker du snakke om her, egentlig?

 

Fordelen med sterkere og raskere komponenter er vel ofte sterkere og raskere behandling av jobbene deres.

 

Oppdateringer kommer ganske ofte? Har du en nexus får du de sporenstreks bortimot.

 

 

Jeg hadde sgs4 i et år og en Nexus 7 fra asus . Var dritfornøyd de første 8 mnd. Men så mista jeg interessen. Det å skifte launchere blir man lei av. Jeg ser liten fordeler med widgets. NFC tags er ubrukelig sålenge telefonen må være låst opp for at det skal fungere. Men alle har hver sin smak.

Flott du ikke ser fordelen med widgets. Apple er uenige, og lanserte nettopp widgets selv. Men du trenger jo ikke bruke dem. But we know you secretly will.

 

Jeg hadde en s4 en stund selv, og så en note3. Jeg bytter ikke launchers hele veien slik som du. Jeg bruker telefonen til litt mer enn det.

Jeg bare nyter en telefon som gjør det jeg vil den skal på en tilfredsstillende måte.

 

Du virker sint på folk som har Android. Kan du vise oss på eplet hvor den slemme roboten tok på deg?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...