Gå til innhold

SNIKTITT: Nokia Lumia 830


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t8fn5F

Liker designet på denne og 930 veldig bra, men jeg har ikke helt sansen for WP...

Ikke missforstå meg, har hatt en 720 og var veldig fornøyd men liker friheten med Android mye bedre.

Hadde jeg kunne fått Android på disse hadde jeg kjøpt tvert! :)

 

Android og frihet?? Har att min del av Android opp gjennom tidene og på absolutt alle telefonene er der ting jeg ville fjerne, men som jeg ikke får lovt til uten å roote telefonene. Vill ikke akkurat kalle det frihet...

 

 

Windows Phone etter 8.1 versjon er det beste operativsystemet jeg har hatt på mobiltelefon. Nå i løpet av ett års tid kommer Windows på pc, brett og mobil til å være samme OS.

Windows på pc integrert opp mot mobil..... Det kom med Windows 8...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sundan: så det at du ikke kan slette en Bloomberg-app, men må nøye deg med å gjemme den fra applisten din, veier altså SÅ STERKT for deg at du nødig vil kalle Android "fritt"?

 

På tross av at du har tilgang til hele filsystemet, kan laste ned uansett filer fra nettet, velge helt selv hvilket program som skal ta seg av hvilke tjenester (SMS, telefon, browser, desktop, PDF, video, bilder, osv osv), kan lage UIet etter ønske, osv?

 

Denne lille greia gjør at du bare "HAH! Det er mer som et FENGSEL!"?

 

Litt drøyt. Litt drøyt.

 

Og TRW sa ikke "integrert opp mot mobil". Han sa "samme OS". Så du kan spare deg dine "..." på akkurat den biten, tror jeg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det noe poeng og kjøpe denne når nokia har 1020?

1020 har:

Bedre kamera

Mer ram 2GB vs 1GB

Større lagringsplass 32GB vs 16GB

Samme oppløsing 1280x720

Bare marginalt mindre skjerm 4,5" vs 5"

Kraftigere prosessor. S4 PRO er så langt jeg ser bedre en Snapdragon 400 som er et billig chipsett.

og ikke minst 1020 er rimeligere.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...