Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Er veldig interessert i å bestille en 6S Plus, men jeg vet ikke hvor.

Ser dere skrev litt om Komplett vs Expert tidligere, men hvem er egentlig "best"?

Jeg kommer nok ikke til å få noe til fredag/lørdag uansett, tar så lang tid å frakte hertil. Men hadde vært greit å fått til tidlig neste uke ihvertfall.

 

Tror lagerstatusen til Expert er ganske så oppdatert, og der er i hvertfall noen modeller av 6S Plus som blir sendt på torsdag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om butikker som Expert, Komplett osv faktisk har fått forespeilet sine lagerantall så de holder nettsidene oppdatert når det kommer til leveringstider så kan det jo tyde på at tilgangen på iPhone 6S og 6S Plus vil være veldig solid sammenlignet med tidligere år da det ser ut som de fleste fremdeles har igjen telefoner fra første batch fremdeles.

Lenke til kommentar

Dette gjør de jo hver gang de vet med sikkerhet at de har solgt ut alt av første batch, da reflekterer lagerstatusen på nettsiden den reelle batchen for de som bestiller per i dag. Så de som allerede har bestilt får nok tidligere, sånn har det alltid vært med Komplett og lagerstatus.

Lenke til kommentar

Men det er fortsatt sånn at fysiske butikker også begynner å selge de nye modellene på fredag? Så man kan ha en liten sjans for å kjøpe hvis man møter opp i en butikk ved åpningstid? :-) Har et gavekort jeg gjerne sku brukt som ikke gikk å bruke over nett.. :-P

 

Det er nok (dessverre/heldigvis) ingen prinsipiell forskjell på fysiske butikker og nettbutikker. Hvis de har usolgte enheter fysisk på lager/i butikk, så får du helt sikkert kjøpt de med umiddelbar levering.

 

Hvis ikke så må nok du, som alle andre, vente litt...:-)

Lenke til kommentar

 

Fikk min iPhone 6s 64GB Space Gray på døra idagtidlig å må si jeg er kjempefornøyd :) Touch ID er skummelt rask! Må nokk venne meg til å bruke power knappen til å sjekke for notifications ;) Har en iPhone 6 nå liggende med knust skjerm, noe tips til hvor mye jeg kan legge den ut for ? Er en 64GB space gray

 

Er telefonen kjøpt i utlandet eller ?

Fikk den tilsendt fra en i utlandet :) dvs jeg betalte endel mindre en 8500 da jeg ikke betalte mva ;)

Lenke til kommentar

Jaha, nå ble jeg litt i villrede! Bestile fra komplett og trodde jeg fikk en av de som kommer inn 7. oktober, men ble plutselig litt usikker nå når jeg sjekket nettsiden deres. Ser at neste parti kommer 27. oktober. Kontaktet komplett.no på chat, men de ville ikke avsløre om jeg er en av de som får den 7. oktober eller ikke... What to do? Hvor kan jeg få tak i iPhone 6S Plus 64 GB Grå fortest mulig?

Lenke til kommentar

Noen som har begynt å motta epost fra Telenor / Djuice om at de kan bestille? Har ikke hørt noe enda og regner med at det blir i dag eller i morgen vi kan begynne å legge inn bestillinger om man var rask nok med reserveringen.

 

Ikke hørt noe, annet enn at jeg ser de har ringt meg i dag. Regner dog med at det er pga av at bindingstiden min er ute og at de vil binde meg opp igjen. Reserverte 12:33, så satser på at det er første gruppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...