Gå til innhold

Du har 66 Xbox One-spill å velge mellom i morgen


Anbefalte innlegg

Er vel for mykje å forlange at spilljournalister gidder å gjere jobben sin. Men her er ei oversikt på kva desse 19 spilla dere fokuserer på til XO er for noko:

 

Xbox One eksklusive spill:

Crimson Dragon

Fighter Within

Forza Motorsport 5

Killer Instinct

Powerstar Golf

Xbox Fitness

Kinect Sports Rivals

Sixty Second Shooter Prime

 

 

Xbox One og Xbox 360 eksklusive spill

Zoo Tycoon

Dance Central

 

Microsoft eksklusive spill(XO/360/PC/WP)

Halo: Spartan Assault

Titanfall

Super Time Force

 

 

 

Xbox One tidselsklusive spill:

Dead Rising 3 (PC: 04.09.2014)

Peggle 2 (Xbox360: 07.05.2014 og PS4: 14.10.2014)

LocoCycle (PC og Xbox360: 14.02.2014)

Ryse: Son of Rome (PC: 10.10.2014)

Max: The Curse of Brotherhood (PC og Xbox360: 21.05.2014)

 

MultiSpill

Zombie Driver: Ultimate Edition (som er stort sett det samme som Zombie Driver HD utgitt til det meste av platformer, dog ikkje PS4)

Fordi jeg ikke sorterte spillene på den måten du har gjort her, så har jeg ikke gjort jobben min? Målet med denne lista var å vise Xbox One-kjøperne hvilke spill de kan skaffe seg på dag én. :)

Endret av Arodem
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meget lite spennende her. Dead Rising 3 har foresten også PC release i morgen så da er ikke det eksklusivt lenger. Må foresten nevne at med en god PC kan du kjøre det helt fint i 1080p, mens Xbox One kjører kun slappe 720p :(

 

Etter alt det jeg har sedd som kommer til Xbox One så er det kun Quantum Break som kommer som jeg virkelig har lyst å spille. Håper virkelig dette spillet også ikke har mer enn ett år eksklusivitet til Xbox One før det kommer til (iallefall) PC slik som Alan Wake ( selvom det tok 2 år )

 

Killer Instinct virker å være en veldig tøff ny versjon av en gammel klassiker, men foretrekker WAY-OVER-THE-TOP brutaliteten som alltid har vært i Mortal Kombat. Virker som den bare har blidd enda mer brutal til MKX, ME LIKE :D

Lenke til kommentar

 

Er vel for mykje å forlange at spilljournalister gidder å gjere jobben sin. Men her er ei oversikt på kva desse 19 spilla dere fokuserer på til XO er for noko:

 

Snip

 

 

Fordi jeg ikke sorterte spillene på den måten du har gjort her, så har jeg ikke gjort jobben min? Målet med denne lista var å vise Xbox One-kjøperne hvilke spill de kan skaffe seg på dag én. :)

Neida, eg reagerer på at du utelot info som ville vore viktig for mange av di som lurer på om di skal skaffe seg XO samt for di som allereie har kjøpt XO. I så måte er det aktuellt å vite kva spill som er å få til Xbox360 eller PC av desse 19 spilla. Det er og greit å vite kva spill som er tidseksklusive og dermed kva plattform desse spilla havner på og når. Peggle 2 blir snart Multi-plattform noko som og er i vinden pga TR.

 

Sorteringa mi er gjort for at eg skal spare tid samt at det skal være enkelt for di som leser den. Det burde da du av alle skjønne.

 

Om du virkelig ville slått på stortromma kunne du jo teke med oppløsning og bildeflyt da nokre annser det som viktig for eit eventuellt kjøp av XO. Karakter på desse 19 spilla kunne og vore fint for mange potensielle XO-kjøpere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Med både PC og Xbox One, ser jeg absolutt verdien av denne konsollen og mange av spillene på listen. Jeg beskriver meg selv som en stor nerd, men noen ganger er jeg "bare" en sofa-nerd.

 

Jeg liker å sitte i sofaen ved siden av en kompis og slakte demoner sammen med han i Diablo 3 (begge på samme skjerm), det samme med Rayman: Legends og div. andre passende spill til screen-sharing.

 

Noen ganger passer det meg best å spille Battlefield 4 mens jeg fokuserer foran PC-en, mens andre ganger halvveis ligger jeg på sofaen og spiller samme spillet på Xbox One.

 

"Konsoll er egentlig bare en gimmic. Spillene er dessuten stort sett billigere på PC. Du kan se filmene dine. Høre musikken din. Har mye mer å velge mellom."

 

Dette må jeg si meg uenig i. Det er noe med den følelsen av at ting alltid fungerer uten noe pes. Aldri oppdatere en driver, aldri tweake settings, aldri kjøpe nye deler, bare starte et spill som allerede er perfekt "tweaket" til hardwaren man har. Nå er ikke hardwaren så mye å skryte av, men den produserer svært mange fine piksler og gir meg mer eyecandy enn jeg trenger.

 

Jeg ser også verdien av en PC, derfor har jeg begge deler.

Lenke til kommentar

 

Så her er det nesten bare utdaterte spill som kom for et år siden og "generic crap" ingen bryr seg om. Wee Xbone

 

Er så gøy når noen tror att de dem selv mener er passelig for flertallet.. Personlig hadde mange av titlene vært høyinntresange om jeg ikke hadde spilt dem fra før av

 

 

Du vet du ga meg rett nå?

 

"Personlig hadde mange av titlene vært høyinntresange om jeg ikke hadde spilt dem fra før av"

 

Dette understøtter bare det jeg sa om utdaterte spill. Neste gang du skal fortelle noen at meningen deres er feil så prøv å ikke bevis poenget i samme innlegg.

Lenke til kommentar

 

 

Så her er det nesten bare utdaterte spill som kom for et år siden og "generic crap" ingen bryr seg om. Wee Xbone

 

Er så gøy når noen tror att de dem selv mener er passelig for flertallet.. Personlig hadde mange av titlene vært høyinntresange om jeg ikke hadde spilt dem fra før av

 

 

Du vet du ga meg rett nå?

 

"Personlig hadde mange av titlene vært høyinntresange om jeg ikke hadde spilt dem fra før av"

 

Dette understøtter bare det jeg sa om utdaterte spill. Neste gang du skal fortelle noen at meningen deres er feil så prøv å ikke bevis poenget i samme innlegg.

 

Hadde ingen brydd seg om dem så hadde ingen spilt dem så jeg vet ikke hvem som har rett eller galt

Lenke til kommentar

 

 

 

Så her er det nesten bare utdaterte spill som kom for et år siden og "generic crap" ingen bryr seg om. Wee Xbone

 

Er så gøy når noen tror att de dem selv mener er passelig for flertallet.. Personlig hadde mange av titlene vært høyinntresange om jeg ikke hadde spilt dem fra før av

 

 

Du vet du ga meg rett nå?

 

"Personlig hadde mange av titlene vært høyinntresange om jeg ikke hadde spilt dem fra før av"

 

Dette understøtter bare det jeg sa om utdaterte spill. Neste gang du skal fortelle noen at meningen deres er feil så prøv å ikke bevis poenget i samme innlegg.

 

Hadde ingen brydd seg om dem så hadde ingen spilt dem så jeg vet ikke hvem som har rett eller galt

 

 

Du mener mange av disse titlene var blockbusters? Siden samtlige har gitt studioene økonomiske problemer? Crytek med Ryse f.eks. Eller mener du Cod: Ghosts var et bra spill?

 

Dette er IKKE de beste og største titlene i verden og de fleste er meget utdaterte i tillegg.

 

Lurer på om du denne gangen får med deg at jeg ikke sa de ikke var interessante når de kom men det er et år siden de kom ut.

Endret av cannibalguppy
Lenke til kommentar

Tror det er viktig å ha i bakhode at mange...jeg vil faktisk si dem fleste. Ikke spiller spill hver eneste dag i 4-8 timer. Folk flest er casuals å spiller toppen et par timer når dem har mulighet.

 

Jeg er casual og selv om jeg har både XBO og PS4 siden lansering så er det fortsatt mange spill i den lista (dem fleste faktisk) som jeg ikke har spilt enda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...