Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Take a look at my avatard. Den ser helt mongis ut med sine 50x50pixler. Den er blitt mye større enn før. Det ser ut som den blir forstørret. Så mitt spm er: Burde det ikke være lov å avatrad med høyere oppløsning? Det hadde sett sinnsykt mye bedre ut... 80x80pixler ellerno sånt hadde gjort seg

 

EDIT: dette er 80x80 pixler cola.JPG

 

EDIT2: min er nå 80x80

Endret av m3gSe|v
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sendte et spørsmål til Mr.Ueland om dette nettop, dette var svaret jeg fikk;

Var en søt hund du hadde som avatar, men er vel 80*80 pixler? Er det en ny grense, eller bare en liten strekk på reglene for å feire det nye forumet?

mvh P@rm@nn

 

Hei,

 

bildet mitt ligger i avatar-galleriet og er 80x80 ja, dette er fordi at det ikke er helt bestemt om vi skal holde oss til 80x80 eller 50x50 enda.

Så de driver vist å diskuterer.

Lenke til kommentar

Virker som om alle avatarene som før var på 50x50 px. nå er blitt forstørret til 80x80 px.

 

Mange avatarer som ser helt ødelagt ut nå (inkludert din, Arctic), så dere bør enten bruke en som er på 80x80, eller bare oppdater avateren deres, så den ikke blir forstørret.

 

EDIT: jobber nå med å finne en 80x80-versjon av min. Avataren min, interpolert til 80x80 så helt stygg ut!

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar

'Vist med feil størrelse' som i hva? Oppskalert til feil oppløsning slik som min?

 

Edit: Fant det ut selv. Svaret er ja. :p

 

2xOff-topicEdit: Avatard har jeg notert ned i den fine 'Nymotens skjellsord'-boken min. Veldig fin leif.

Endret av LarsC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...