Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
****** Arctic, avataren din er søt!

 

(måtte bare teste om sensuren fortsatt er aktiv)

 

edit, det var den - likte den andre sensuren bedre :mrgreen:

gud nei....ikkje meir "kjøss" "kjøss"...holdt på å bli gal

 

Fint at dere skiftet til 70x70 rett etter at eg har fixet min til 80 forresten :grumpy:

Lenke til kommentar
Takk og lov for mulighetene for å skru av andres avatarer og signaturer. Forumet ser mye bedre ut med dette skrudd av. Andres innlegg tar ikke så mye av skjermplassen slik at en må skrolle i det uendelige for å se alle innleggene.

Jeg synes det er greit med avartar. Det er lettere å få oversikt over hvem som har skrevet innleggene i en lang tråd ;)

 

Njaal

Lenke til kommentar
' date='27/10/2003 : 20:02'] Jeg synes det er greit med avartar. Det er lettere å få oversikt over hvem som har skrevet innleggene i en lang tråd ;)

Det er derfor det er så genialt at hver bruker kan velge om slike innstillinger skal være av eller på. Regner nesten med at de fleste vil ha dem på, men så hender det at det finnes slike særinger som meg som ikke ønsker digre blikkfang på venstre side av bilde eller signaturer som tar opp 90% av plassen på skjermen.

Lenke til kommentar

Beklager all forvirringen. Den endelige størrelsen for avatarer er satt til max 80x80 pixler av de årsaker desertglow beskriver tidligere. For dere som ikke bryr dere om avatarer er det muligheter for å skru av dette i profilen. Vil også minne om at de alikevel ikke skal overstige 6kilobyte (skriver det slik for å unngå kverrulering på stor/liten bokstav i forkortelsen), og ingen animerte avatarer. Det vil heller ikke bli godtatt med avatarer som ellers er i strid med retningslinjene eller som kan virke støtende.

 

Nok en gang beklager rotet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...