Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ifølge ryktene kommer den med 16, 32 og 64 GB lagringsplass, men det er ikke sikkert alle variantene kommer til hvert land/område. Galaxy S5 kom også med 16 og 32 GB, men bare 16 kom til Norden. Derimot er den nordiske versjonen av Note 3 på 32 GB, så blir skuffet om Note 4 bare kommer med 16 GB. Men er litt redd for at det er nettopp det som skjer...

Lenke til kommentar

Tviler. Note3 kom med 32gb, så satser på det skjer med Note4 og. Håper i alle fall det.

 

Btw, her sier de at siste benchmarks fra note 4 viser 3gb ram;

 

http://bgr.com/2014/08/19/galaxy-note-4-specs-and-features/

 

I'll temper my expectations tror jeg. Håper på 4, men forventer 3.

Det er kun Exynos-chipsettet som det er noe vits med 4 GB ram da det er 64-bit. Du måtte fremdeles ha ventet på Android L hvis du ville utnyttet 4 GB.

Snapdragon 805 er fremdeles 32-bit og vil da ikke bruke mer en 3.2GB ram ca. Ja, jeg vet det er mulig for 32-bit OS å bruke mer, men det er ikke tilfellet med Android.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Hvorfor er det så viktig? Vil man merke forskjell dersom telefonen får 4GB ram i stedet for 3?

Jeg spør siden jeg hadde en G2 med 2GB ram og jeg fikk aldri lyst på mer.

 

Nå som det er så mye tilgjengelig er det vel mer for å skryte av specs enn et reelt behov. Jeg har ihvertfall aldri behov for mer enn ca 1,5, som er maks jeg kommer på at jeg har sett på egen Note 2. Og jeg bruker min aktivt i jobbsammenheng. Eller spurte du om hva som er hensikten med RAM? :)

Lenke til kommentar

Faen... gikk glipp av Note 4 greia. Fikk med meg siste del av Gear S klokken og hele VR greia.

 

Kommer vel kanskje en link slik at jeg kan se den senere? Ser de nevner en Note Edge! Trodde det var håp og sukkerspinn. Gleder meg til å se launchen senere... :/

 

Fjorårets launch ligger ute, så den kommer sikkert senere.

 

Ellers ble det nå fortalt at den har 3GB RAM, 2.7GHz QC CPU (som betyr SD805), 32 GB internlagring som kan utvides med +64gb fra microSD kort, og wireless charging support (med separat cover)

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...