Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kona trykker på 2 knapper samtidig og jeg får prontscreen av hele skjermen.

 

Jeg drar frem pennen og tar bilde, juster alle 4 hjørnene til det relevante og sender den rett til hu med del-knappen.

 

Jeg får bilde og tekst over og under og reklame fra hu, hu får kun bildet utklippet av meg.

 

 

Det er nok 99% av pennebruken min

Endret av War
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ah sånnsett, når du vil dele deler du bare det relevante liksom. Ja kona di er lat med redigeringa. Absolutt mye lettere, er med nå =) .

 

Bestilte fra Komplett.no selv nå, så får vi se om jeg får tak i den en annen plass rimeligere før lansering, da kansellerer jeg bestillingen.

 

Har trua på en lokal butikk til rundt seks tusen (forhåpentligvis kanskje litt mindre) på lanseringsdato, hvis de får den inn i tide (noe de normalt sett gjør).

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Meh, ikke stort stress for min del, får ikke enormt mye for den. Har et problem med jacken på den, den lar seg ikke manipulere av knapper på headsets virker det som.

 

Selger den til en eller annen kjenning tenker jeg. Hvis ikke kan jeg bare ha den liggende. Har så mye telefoner liggende... Kanskje dama får den, hun rocker jo en treg S3.

 

Men hvis noen er gira på en Note3 rimelig er det bare å si fra.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Mobilen ser absolutt spennende, men lurer på om den er litt for stor. Har brukt note 3 siden oktober 2013 og er storfornøyd. Men har brukt S5 en stund, og den er forsåvidt bedre og holde i. Så blir nok ingen Note 4 på meg, men skal fortsatt henge med og lese denne tråden! Flott initativ Slai.

 

 

Selger også min Note 3. Ta kontakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...