Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Daten bryr seg ikke om å spørre om prevensjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om jeg ikke misforstår så tror jeg Tåkelur egentlig mener at de aller aller fleste som får stappe kuken inn i fitta di VIL kunne gjøre deg gravid. Om de spør eller ikke spør om prevensjon har ingenting å si. Lar du en kar stappe kuken sin inn i fitta di uten kondom, og du ikke bruker annen prevensjon BER du om å bli gravid. Gjør du dette uten å ha hatt konkluderende samtaler med karen om temaet BER du om å bli alenemamma.

Edit: Skrivefeil

Endret av Leo_
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis han får utløsning er han nesten sikkert IKKE steril.

Ingen problem å få utløsning selv om man er steril.

Mengden sædseller i en utladning tilsvarer et knappenålshode av væsken som kommer ut.

Er han steril smaker, lukter og spruter han akkurat like mye som om han ikke er steril, det er kun under mikroskopet at forskjellen sees.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Beklager, men jeg tror ikke oppførselen hans skyldes at han er verken steril eller har et sterkt ønske om å bli pappa. Jeg tror oppførselen hans kommer av at han er en kåt idiot som ikke tenker konsekvenser.

 

Som forumet allerede tydeligvis har konkludert med er prevensjon like mye ditt ansvar, selv om det tydeligvis er kun ham som er fullstendig oblivious til hvordan mammaer og pappaer lager barn. Krev kondom, eller dropp akten. Dette her høres ikke ut som en kar du ønsker skal ha noe som helst form for ansvar overfor dine eventuelle fremtidige barn.

Lenke til kommentar

 

Hvis han får utløsning er han nesten sikkert IKKE steril.

Ingen problem å få utløsning selv om man er steril.

Mengden sædseller i en utladning tilsvarer et knappenålshode av væsken som kommer ut.

Er han steril smaker, lukter og spruter han akkurat like mye som om han ikke er steril, det er kun under mikroskopet at forskjellen sees.

 

Du har visst rett.

 

Men statistisk sett er sjansen for at han er steril likevel veldig liten.

Lenke til kommentar

 

 

Hvis han får utløsning er han nesten sikkert IKKE steril.

Ingen problem å få utløsning selv om man er steril.

Mengden sædseller i en utladning tilsvarer et knappenålshode av væsken som kommer ut.

Er han steril smaker, lukter og spruter han akkurat like mye som om han ikke er steril, det er kun under mikroskopet at forskjellen sees.

 

Du har visst rett.

 

Men statistisk sett er sjansen for at han er steril likevel veldig liten.

 

 

Kan du vise til statistikk for dette? Rent logisk kan man vel gå utifra at det er flere fertile menn enn sterile, men kan du underbygge det?

Endret av hermosa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Daten spruter inni uten å spørre om prevensjon. Han har sagt at temaet barn ønsker han ikke å prate om før vi kjenner hveandre bedre. Tror dere at han er steril? Hva tenker dere? Jeg tenker automatisk at han er steril. Vil ikke dumpe han av den grunn, men synes det var rart.

 

Anonymous poster hash: 3d172...820

 

 

Bruker du prevensjon og har du i tilfelle fortalt ham det? Har han spurt om du bruker det?

Lenke til kommentar

Kan du vise til statistikk for dette? Rent logisk kan man vel gå utifra at det er flere fertile menn enn sterile, men kan du underbygge det?

Trenger du tall på dette?

 

Finn andel foreldre, disse kan per definisjon ikke være sterile (sett bort fra utroskap). I tillegg er det flere som ikke får barn, med eller mot deres ønske. Spesielt bør du se tilbake i tid, da det ikke er noen grunn til å forvente at sterilitet har blitt mer vanlig (om man ikke bare ligger med eldre mennesker så klart, de var ikke like vanlige før i tiden).

 

Mtp. at sterilitet sikkert har genetiske komponenter ville det også vært en fallitterklæring fra evolusjonens side om tissen bare kunne utføre en av sine to funksjoner hos over halvparten av den mannlige befolkningen.

Lenke til kommentar

 

Kan du vise til statistikk for dette? Rent logisk kan man vel gå utifra at det er flere fertile menn enn sterile, men kan du underbygge det?

Trenger du tall på dette?

 

Hun er bare pissed off pga noe jeg skrev i en annen tråd.

 

http://www.womenshealth.gov/publications/our-publications/fact-sheet/infertility.html#b

 

"10%" av kvinner har problemer med at de ikke får barn. "1/3" av tilfellene skyldes mannen. Forutsatt at de har hver sin mann må minst 96% av menn være fertile.

Lenke til kommentar

 

Daten spruter inni uten å spørre om prevensjon. Han har sagt at temaet barn ønsker han ikke å prate om før vi kjenner hveandre bedre. Tror dere at han er steril? Hva tenker dere? Jeg tenker automatisk at han er steril. Vil ikke dumpe han av den grunn, men synes det var rart.

 

Anonymous poster hash: 3d172...820

 

 

Din kropp, ditt ansvar. Det er du som risikerer å bli gravid, så det er du som i ytterste konsekvens må treffe de tiltak du mener er nødvendig for å unngå det. Å selv bruke prevensjon er et absolutt minimum, å kreve kondom i tillegg til dette er det beste. Og selv da er man ikke 100% sikker.

 

Igjen: din kropp, ditt ansvar.

 

Anonymous poster hash: eba2e...00b

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...