Gå til innhold

Civilization: Beyond Earth - tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enda en:

 

ProJared: 8/10

 

 

Gamer.no og Escapist har gitt det middels karakter, men de fleste andre gir det svært høy karakter. ProJared sier f.eks at de ulike sivilisasjonene ikke er unike nok lengre, da de forandres for hver gang man spiller. Det gjør det også lett å bland dem sammen, så man glemmer hvem man nettopp snakket med. Det er alt for mange romvesener (i stedet for barbarer), og de ulike planetene er kliss like bortsett fra landmassene. Dermed føles det ikke helt som man er på en fremmed planet. Men bortsett fra sånne ting er det fortsatt Civilization, og fortsatt svært bra. :)

 

(og de tingene han kritiserer kan jo fort bli endret i en patch, DLC eller expansion.) ;)

Lenke til kommentar

I følge utvikleren sin egen release-klokke låses det opp 0100 CEST. Ikke så mye vits i å preloade for min del, mao., men nå er (eller var? har de faktisk skrudd opp prisen?) det jo faktisk billigere å kjøpe på Steam enn i butikk, så.

Prisen er skrudd opp fra 340 kr til 449 kr. Jeg prøver å høre med devs hva som skjer, men det er jo ikke de som setter prisene, så tviler egentlig på at de kan komme med noe godt svar...

Lenke til kommentar

Gikk inn på Steam og sjekket selv, og jada, de har skrudd det opp. Selvsagt glad jeg kjøpte da det fremdeles kostet 340, men det er jo ganske scummy likevel. Lurer på om dette blir vanlig policy, i så fall er det jo fremdeles billigere å bare kjøpe spill i en fysisk butikk, hvor de går for 399...

Lenke til kommentar

Ja sant nok, kjøpte uansett for 50$ på greenmangaming. Men må innrømme jeg ble litt forbanna på steam.

Skjønner det. Er ikke spesielt glad i steam selv, men vi har jo ikke noe valg om vi vil ha det eller ikke. Enten godtar man steam, origin og uplay, ellers får vi knapt spilt noe som helst på PC i dag. :( Men har lært meg å leve med det.

 

Angående prishoppet er jeg ikke spesielt glad for det, men som sagt er det et spill som vil vare rimelig lenge. Jeg har kjøpt dyrere spill som varte kortere tid, og mange var verdt prisen. Jeg hadde glatt betalt 400kr for Civ: Beyond Earth, hvis det var det det kostet hele tiden.

 

Btw de har det på Gamersgate til ca 316kr, og da får man tilbake en del i Blue Coins vi kan bruke for å kjøpe andre spill. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

 

I følge utvikleren sin egen release-klokke låses det opp 0100 CEST. Ikke så mye vits i å preloade for min del, mao., men nå er (eller var? har de faktisk skrudd opp prisen?) det jo faktisk billigere å kjøpe på Steam enn i butikk, så.

Prisen er skrudd opp fra 340 kr til 449 kr. Jeg prøver å høre med devs hva som skjer, men det er jo ikke de som setter prisene, så tviler egentlig på at de kan komme med noe godt svar...

 

Det er utvgiveren, 2K, som har satt opp alle spillene sine til "ennå-dyrere-enn-det-var-i-euro"-priser... Borderlands: The Pre-Sequel har blitt satt opp fra 400,- til 449,-

Endret av KriFos
Lenke til kommentar

Jeg får spilt i full oppløsning.

 

Har spilt en stund nå, er ikke så mye tvil om at det er re-skin av Civ5. Samme menyvalg på UI, units, og grafikk. Det er imidlertid endel som er forbedret og tweaket. Men forbered deg på ikke å kunne switche i Win7 uten at Win klikker på grunn av Aero. Savner fremdeles muligheten til å spille i Full Screen Windowed.

Lenke til kommentar

Jeg elsker Civ V. Synes Beyond Earth er greit nok, men det trenger finpussing. Særlig trade routes er totalt ute av kontroll. Såpass at det ødelegger veldig mye for meg. Jeg er lite lysten på å mikroorganisere 2-6 trade routes per by med svært korte mellomrom, uten engang et skikkelig filter slik man har i Civ. Tech web har jeg heller ikke sansen for, selv om det kanskje er en vanesak. Sist men ikke minst er disse gigantiske alien ormene og sjøuhyrene utrolig irriterende. Liker bedre når de kommer i store svermer, Starship Troopers stil :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...