Gå til innhold

Noen andre som gleder seg veldig til Xbox One den 5. September?


Misky

Anbefalte innlegg

Nå er det ikke lenge igjen, har gledet meg kjempelenge og håper det ikke blir noe tull i forbindelse med min forhåndsbestilling av kinectless Xbox One fra CDON.

 

Har allerede hamstret noe tilbehør, deriblandt Call of Duty Ghosts spillet, i tillegg til ett par kontrollfreaks og en headset adapter slik at jeg kan bruke mine Turtle Beach PX4 hodetelefoner :D

 

Noen andre som gleder seg? :dribble:

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fine den trådstarter! Du får nok mange fantastiske stunder med XO. :)

 

Angående hvorfor vente, så vet man med norsk XO at det ikke skulle bli noe kluss angående location/betaling osv. Ikke sikkert det er et stort problem, men greit å være på den sikre siden.

Det har hovedsaklig vært grunnen min for å vente til norsk lansering også, vil være på den sikre siden. Det har fristet veldig med importutgaven, men tenk så kjedelig hvis det skulle bli noe kluss med det man da allerede har kjøpt fra utlandet.. Jeg har kost med med Xbox 360 så lenge, så har ikke lidd noen nød :p

 

Gleder meg også veldig til Call of Duty Advanced Warfare, og ikke minst GTA 5.

Lenke til kommentar

 

Fine den trådstarter! Du får nok mange fantastiske stunder med XO. :)

 

Angående hvorfor vente, så vet man med norsk XO at det ikke skulle bli noe kluss angående location/betaling osv. Ikke sikkert det er et stort problem, men greit å være på den sikre siden.

Det har hovedsaklig vært grunnen min for å vente til norsk lansering også, vil være på den sikre siden. Det har fristet veldig med importutgaven, men tenk så kjedelig hvis det skulle bli noe kluss med det man da allerede har kjøpt fra utlandet.. Jeg har kost med med Xbox 360 så lenge, så har ikke lidd noen nød :p

 

Gleder meg også veldig til Call of Duty Advanced Warfare, og ikke minst GTA 5.

 

Hehe, ja skjønner. Litt av det samme her, dog med en blanding av at det har vært greit å vente mtp at da får man flere spill å velge i når man først går til innkjøp også. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har jo i lengre tid vært enklere å få tak i Xbox 1 i butikken enn PS4.

 

 

Nuvel, er vel ganske lenge siden det har vært noe stress å få tak i noen av dem. Jeg ser i alle fall en pall med PS4 hver gang jeg er innom Lefdal...

 

Spent på offisiell lansering selv dog, hadde vært artig om det mot formodning ble ledsaget av noen lokale innholdstjenester.

Endret av MrHarm
Lenke til kommentar

Ser vel ingen som helst grunn til å handle One igjen enda for min egen del. Strengt tatt kunne jeg spart meg fra å importere til lansering tilbake den gangen også da spillene i det store og hele skuffet sånn sett. Bedre utgaver av multiplatform titlene kjøpte jeg jo på PS4 uansett.

 

Men det er jo snart duket for Halo, så da er det jo omsider noe av interesse :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

 

 

Hva skal du med IR extender uten Kinect? Ser ikke helt den.

 

 

Hvordan mener du ellers OneGuide skal fungere?

 

 

Du må jo ha Kinect for det? IR extender er jo bare en kabel som kobles til Xboxen dersom Kinecten IKKE klarer å sende IR signal til enheten. Den gjør ikke slik at du får Kinect egenskaper uten Kinecten.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Du må jo ha Kinect for det? IR extender er jo bare en kabel som kobles til Xboxen dersom Kinecten IKKE klarer å sende IR signal til enheten. Den gjør ikke slik at du får Kinect egenskaper uten Kinecten.

 

 

Microsoft er ikke helt enige med deg :-)

 

http://support.xbox.com/en-GB/xbox-one/live-tv/use-external-ir-with-xbox-one

 

 

Ja, du har rett :)

 

IR extender er ment for bruk til å dele Kinect signal der den IKKE klarer å sende selv. F.eks lur som jeg var, satt forsterkeren min BAK tven, og dermed klarte ikke Kinect å styre den lenger.

 

Men Xbox + IR extender bare for OneGuide, er jo dermed billig versjon av Kinect, og du må selv styre alt via kontrollen. Så da takker jeg meg heller til Kinecten for det bruket. Ved IR extender vil du måtte også plassere den hendig nok til mange devicer.

 

Forøvrig klarer Kinect via IR å styre Motorola VIP1853 boksen til Altibox om noen lurer.

Lenke til kommentar

Ja, du har rett :)

 

IR extender er ment for bruk til å dele Kinect signal der den IKKE klarer å sende selv. F.eks lur som jeg var, satt forsterkeren min BAK tven, og dermed klarte ikke Kinect å styre den lenger.

 

Men Xbox + IR extender bare for OneGuide, er jo dermed billig versjon av Kinect, og du må selv styre alt via kontrollen. Så da takker jeg meg heller til Kinecten for det bruket. Ved IR extender vil du måtte også plassere den hendig nok til mange devicer.

 

Forøvrig klarer Kinect via IR å styre Motorola VIP1853 boksen til Altibox om noen lurer.

 

Ser absolutt at Kinect er "bedre". Men jeg gidder ikke ha enda en boks som må få plass et sted i stua :p

 

Mitt formål er primært å kunne bruke universalfjernkontrollen til å styre TV uten å måtte bytte den mellom Xbox og dekoder hele tiden. Så jeg er ikke ekstremt ambisiøs.

Endret av MrHarm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...