Gå til innhold

Nerdebula di!

resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

litt sort bilde så nå finner du det her

mitt oppsett ser ut omtrent som dette. Hadde ikke noe bedre bildet

dette er oppmontert på et lan

Endret av gather
Skrevet
Som sagt: han har skrevet "ps aux" på alle 3 før han tok bildet :!:

Med forbehold om at bildet ikke er endret.. skjermen i midten og til venstre viser da top? (top - display top CPU processes)

Skrevet (endret)

Musikk Nerdebule til sommern, om alt går etter plan :p

Bula

Fra utsiden

*noen som vet om en plass en kan få seg gratis webspace, alla home.no (fungerer ikke her av en merklig grunn. siden bildene ikke ligger på min konto så får jeg ikke redigert størrelsen akkurat nå :(

Endret av Mr-Smith
Skrevet
nei, jeg flyttet det bare dit akkurat når jeg tok bildet. Det er litt irriterende egentlig ja, men jeg har ikke funnet noe bedre sted enn midt oppå skjermen foreløpig

jeg har samme kamera, ta den foten og snu den, så får du vinkle kameraet mye lengre oppover.. jeg har mitt på en høyttaler :p

Skrevet

ThaAndre: Jeg hadde den kjøleren der før. Jeg kunne ikke holde ut støyen så det ble en ny en fra Arctic Cooling på meg. :grin:

Skrevet (endret)

skille: Hmm, er kjøpt i tyskland.. Tviler egentlig ganske hardt på at du får det i norge, men here goes: Typhoon navigator office XP. Det finnes i forskjellige farger på den nederste delen; hel svart, grått nederst, slik som mitt, og i rødt og kanskje noen fler.. (mit var kjøpt i hel-svart, men var ganske simpelt å modde til grått.. ;))

MS-DOS modus: hehe, syns egentlig ikke den er så fryktelig ille.. Kjøler helt greit, rundt 30-40 på laveste speed, og høres ikke.. Sover fint 2-3 meter fra pc'en, og lever enda.. :)

Endret av ThaAndre
Skrevet

MS-DOS modus: hehe, syns egentlig ikke den er så fryktelig ille.. Kjøler helt greit, rundt 30-40 på laveste speed, og høres ikke.. Sover fint 2-3 meter fra pc'en, og lever enda.. :)

også er det noe som kalles viftekontroller :p

Skrevet
@ThaAndre: Hvilket tastatur har du? Produsent? Link?

http://www.clasohlson.no/

Datatilbehør

Tastatur

Scroll ned til:

Multimedia tastatur for Windows 95 eller senere. Et avansert tastatur med mange hurtig- og multimediafunksjoner. Du kobler deg enkelt opp mot Internett, åpner e-postprogram og mye mer. PS/2-kontakt. Leveres med engelsk programvare. Størr. 500x250x45 mm.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...