Gå til innhold

Nerdebula di!


resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syk mus topdog.. Er den bra? Alt fo stor for hånden min :p

Jeg elsker den.

 

...men den er ikke noe å spille spill med da, har en vanlig Logitech optical i skuffen som jeg drar frem hvis jeg skulle spille litt(hvilket skjer svært sjelden).

 

Jeg er skikkelig misunnelig på skjermen din Cornel, jeg var nok for tidlig ute og kjøpte LCD-skjerm :angry:

Lenke til kommentar
Radhoo: Er det i front klistra på det oxo? Eller er det bare den ene siden?

 

Tror jeg må begynne å spare til stressless.. Da hadde blitt så deilig å sitte i en god stol forran pcen :thumbs:

Alt er klistra på. Fikk tak i bildene fra nettet og drog på en plass som heter Industrikopi. Der printet de ut bildene på slike store klistremerker... Var ett herk å sette på det største da... Bobler osv osv. Hjalp ikke så mye da jeg fant ut at jeg satte det på oppned første gangen :blush: Men jeg fikk det på tilslutt da

Lenke til kommentar
Radhoo: Er det i front klistra på det oxo? Eller er det bare den ene siden?

 

Tror jeg må begynne å spare til stressless.. Da hadde blitt så deilig å sitte i en god stol forran pcen  :thumbs:

Alt er klistra på. Fikk tak i bildene fra nettet og drog på en plass som heter Industrikopi. Der printet de ut bildene på slike store klistremerker... Var ett herk å sette på det største da... Bobler osv osv. Hjalp ikke så mye da jeg fant ut at jeg satte det på oppned første gangen :blush: Men jeg fikk det på tilslutt da

hehe, oppned ja :thumbup: Men det var et fint resultat.. :)

 

Noen som vet om et super deilig stol til under 3k?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...