Gå til innhold

Nerdebula di!


resac

Anbefalte innlegg

haha genialt kimius..

Men ser ikke helt nytteverden i det :) Det er vell ikke så langt ifra døra til senga di :roll:

Altså.... vis temp målern hans visr 16 grader i rommet, og over 25 grader i senga, så er det ein forskjell på nesten 10 grader...

 

hadde ikkje fått meg så lett opp av senga for og stenge igjen døra da nei, da hadde eg før sovet med den åpen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

får jeg spørre hva du mener med dette? temp måleren på klokken min sier 21,5 grader, mens den andre viser utendørs temp. denne har da ikke vært over 10 grader på en hel evighet.

 

 

 

EDIT: rommet mitt er nesten 3x3 meter. og hvem bryr seg vel om hvor langt det er til døren? det er da like j***** å gå til døren om morningen fordi at lillebroren vil ut og leke, og er nødt til å si ifra til en svært så høylytt sovende bror...

Endret av Kimius
Lenke til kommentar
Endelig noen med litt stil over sakene Folo! Men det tastaturet ser helt for j"#¤ig ut, skiller seg litt ut fra resten!

Regner med nissen har vært innom Logitech og henta diNovo tastaturet mitt

Flatskjerm , shuttle , fint sikkert dyrt bord , OG logitech dinove. Lukter kriminell student eller bortksjemt pappagutt :p

 

Btw. Hvor kjøpte du det fine bordet Folo?

Endret av DraZeN
Lenke til kommentar

Jaja, må vel slenge meg på jeg å da.....første bilde er tatt av nerdeplassen, og andre bilde er hvor jeg er når jeg ikke nerder ;)

 

nb1.jpg

 

Her jeg sitter og nerder til vanlig...

 

 

nb2.jpg

 

Her jeg tilbringer mestepaaren av "ikke nerde"-tiden min :thumbs:

 

Sorry for dårlig kvalitet på bildene...Digital kameraet er hos fatter så jeg måtte ty til mitt gamle og vel brukte webcam!

Lenke til kommentar
Digg Compaq. Lik min skjerm

Samme har jeg også.. Men har ikke den i nerdebula.. Står ute på gangen med en heller råtten Compaq... Kan ikke la slike merker vises i min bule... :D

Den skjermen er joh bare helt sykt dårlig da :p .

I like tha star :love:

Men får nå pc om noen dager så.. :yes:

Endret av nikkor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...