Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. august 2014 Skrevet 5. august 2014 Lambert får det ikke til! Gjør feil på feil... Dårlig pasning. Kom for langt bak. Ikke Lambert sin skyld.
Stimann Skrevet 5. august 2014 Skrevet 5. august 2014 Lambert får det ikke til! Gjør feil på feil... Dårlig pasning. Kom for langt bak. Ikke Lambert sin skyld. Etter min mening startet han for tidlig.
Dapper Chap Skrevet 5. august 2014 Skrevet 5. august 2014 Begge lag lite imponerende. Orker jeg se hele kampen? Nei.
Stimann Skrevet 5. august 2014 Skrevet 5. august 2014 Begge lag lite imponerende. Orker jeg se hele kampen? Nei. Natta
Diskusjonsmumriken Skrevet 5. august 2014 Skrevet 5. august 2014 Gleder meg som en nisse til Can kommer innpå, hihi. Hvem dytter han til denne gang?
indahla Skrevet 5. august 2014 Forfatter Skrevet 5. august 2014 Jeg tror det regner hver gang jeg ser den Trico-reklamen... Edit: Fuck!
Mr. President™ Skrevet 5. august 2014 Skrevet 5. august 2014 Skulle akkurat til å poste at jeg hadde håpet på en mer spennende kamp
Diskusjonsmumriken Skrevet 5. august 2014 Skrevet 5. august 2014 Skjelver ikke i buksa helt ennå. Blir nok seier til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå