Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva slags type jenter faller du for?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faller utelukkende for intelligente, introverte jenter med et minimum av sminke og andre kroppslige modifikasjoner. Oftest litt sjenerte. Sarkastisk humor er et must, og som Okapi her tåler jeg ikke verken prinsesser eller jenter som er avhengige av sosialt media.

Endret av Saft Suse
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må være ei som ei søt og snill (sjenerte er bare sjarmerende), men som har enten idiothumor eller på-kanten-humor og er open-minded. Diva-attitude er turn-off (og brautete guttejenter, no offence). Spontan og med på ting, men samtidig har kapasitet til å roe reka en fin sommer/regndag.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Selvstendige damer, om jeg noen gang skal vurdere et forpliktende forhold MÅ det være med ei som har sitt eget liv. Ellers er jeg svak for litt kortvokste damer, gjerne med litt bein i nesa og ikke brutalt mye polstring på kroppen. Et avslappet forhold til sex er også en stooor fordel, jeg gidder rett og slett ikke "jakte" på ei som opplagt er gnien på sakene, da kan noen andre få kose seg med den jobben.

Lenke til kommentar

Enig med Leo_ på det med selvstendighet. Jeg liker damer som har en langsiktig plan for livet sitt, og vet hva de ønsker for fremtiden. En kvinne med ambisjoner rett og slett.

 

Hun må også være omtrent på samme intellektuelle nivå som meg selv. Samt tåle at jeg er brutalt ærlig i alt jeg sier og aldri legger noe i mellom. Utseende er ikke så fantastisk viktig så lenge hun har et pent ansikt, ikke er lubben/feit og har masse sjarm.

 

Også en fordel om hun hater turer i skog og fjell :p

Endret av Feh
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...