Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei folkens. Brand new member. Er det no liv i det forumet her eller? Hva er poenget med denne tråden egentlig. Siste ordet...? Er det bare en tråd som man kan prate om alt mulig?

Skrevet
Post-tellern er skrudd av i off-topic delen ;)

Kjempedårlig gjort, men det forhindrer iallefall "ultra-spam" tråder som sagt. :)

Backstage på VGD er et skrekkeksempel på hva som kan skje?

"Telletråd fra 100.000.000.000" var noe jeg så der for en stund siden. Grøss. :laugh:

Skrevet

Hehe, grattis Mario :)

Nå driver jeg og konverter litt musikk fra Wma til Mp3 fordi Mp3 spilleren min ikke kan ta Wma:/, litt trøt også...skal opp om 5 timer også:/

Men men...

Night ppl.

Skrevet

Æhhh første innlegge her på litt nå igjen. Er litt stolt, fikk webgalleriet mitt endelig til å funke. Så skal jeg starte å ta bilder slik at jeg kan legge opp masse flaue bilder etterhvert. Alle "out of focus"... hø høh¨

meneh,... må pisse :blush:

Skrevet

hømm telletråd tror jeg hadde vert gøy da men vi får ikke lov .. no e det natta .. er jo en dag i morgen og .. skal jo jobbe men ikke før klokken 6 på kvelden da ...

natta natta

Skrevet

GRatulerer Kenny000 :D han nydelig dag.. :D:D hms. sitter i søvne på jobben og prøver å bestille no ram.. dette blir sikkert bare feilbestillinger.. men men.. *trykke send*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...