Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hummsummarumm, jepps, so3 er dau for tida, er folk lei? :scared:

:scared::scared:

Hva skal jeg drive med da? Må ha SO3. Blitt avhengig. Huffhuff. BLir sikkert mer liv her når det er hverdag igjen. Er jo noen slasker som sitter på jobb foran en pc. Grr.

Skrevet
Hummsummarumm, jepps, so3 er dau for tida, er folk lei? :scared:

:scared::scared:

Hva skal jeg drive med da? Må ha SO3. Blitt avhengig. Huffhuff. BLir sikkert mer liv her når det er hverdag igjen. Er jo noen slasker som sitter på jobb foran en pc. Grr.

Bli avhengig av noe annet, heroin f.eks.

Gjest mafister
Skrevet

Nå driver jeg og laster ned masse musikk, siden aaalt ble slettet for noen dager siden. :no: Tror det var venninna mi, hun HATER musikksmaken min. I dag skal jeg forhåpentligvis bare slappe av, har blitt menneskesky. Er liksom "lei" av å gå ut i helgene. Trives gooodt i eget selskap! :D

Skrevet
Nå driver jeg og laster ned masse musikk, siden aaalt ble slettet for noen dager siden. :no: Tror det var venninna mi, hun HATER musikksmaken min. I dag skal jeg forhåpentligvis bare slappe av, har blitt menneskesky. Er liksom "lei" av å gå ut i helgene. Trives gooodt i eget selskap! :D

Hva slags venninne gjør noe sånnt? :no: Teit.

Nå skal jeg tegne litt :yes:

Skrevet

Lukter jeg hevn?

Gjest mafister
Skrevet

Revenge is coming her way :devil: Seriøst, det var dritdårlig gjort. 988 sanger med bare godlåter! :cry: Og jeg vet at det er henne, for det er mistenkelig at en Christina Aguilera sang IKKE ble slettet.. n00b. :p

Skrevet

Program sånn at du får tilbake de filene som ble slettet for noen dager siden.

Hvertfall står sjangse for at det går.

Visst det var så mye bra der ;) .

Gjest mafister
Skrevet

Ååååh! Så gøy. Hvordan gjør jeg det? :blush:

Gjest mafister
Skrevet

Takker... Hvorfor kan ikke jeg sånt..? :no:

Gjest mafister
Skrevet
Skal jeg kjøpe meg ny bil eller ikke? :ermm: Har veldig lyst på det da...

Hvis du har råd til det, så ja. Bil er gøy. Bil er status! :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...