Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg ville se diskusjon om bruksområdene til penis, men der ble tråden stengt.  :hm:

Teit altså!

Ja azzaa!!!11 :no:

:ermm:

Skrevet

Jeg har tenkt på noe.

Programmet Pulse måler antall keystrokes og laster det opp på en server. Hvorfor ikke ha et program som målte antall... strokes.. og sendte det til en server? Så kunne man sett hvem som koste seg mest her på forumet. Jeg klarer nok ikke førsteplassen (Dikky er helten), men en god andreplass skal jeg nok klare.

Skrevet
en slem moderator stjal den fra meg :(

Du som ikke leser reglene her på forumet og da får du finne deg i det. EOD.

Orket ikke å legge meg i kveld, blir en dag uansett på bussen og da kan jeg sove.

Skrevet (endret)

Ååå så sinnsykt digg, det er å våkne ihvertfall klokken 08:00 :w00t: . Da får man hvertfall noe ut av dagen (la meg klokka 01:00), men jeg skulle lagt meg tidligere så jeg hadde våkna klokka 06:00, det hadde vært noe det :thumbup: .

edit: Flere som skulle ønske de hadde 4 dager borte fra skolen til :( ?

Endret av The Strategy-player
Skrevet

Tja, kommer an på hva man skal gjøre på dagen da. Fordrar ikke å stå så tidlig opp, ikke når jeg er hjemme i allefall. I militæret må jeg, men det er en annen sak.

Skrevet

Fy pokker å mye stress det skulle være på forumet igår... :shrug:

Han stakkar fyren som hadde det gøy på min konto hadde det plutselig ikke gøy lengre :p

Hm...tror jeg dreit på draget igår...ikke helt sikker...

ble vell kansje en tlf samtale for mye tenker jeg....

Skrevet
Er trøtt, la meg klokken kvart over fem sammen med ei som heter Nadia, også ble vi vekt klokken halv ni! :ohmy: *Sove*

Håper hun var h0t da :p

:dontgetit:

:ermm:

:roll:

Skrevet
Er trøtt, la meg klokken kvart over fem sammen med ei som heter Nadia, også ble vi vekt klokken halv ni! :ohmy: *Sove*

Håper hun var h0t da :p

:roll:

To ord: Harry Potter.

Tror jeg går og legger meg igjen nå, natta.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...