Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hmms...

Vifteovn status -> ISP-skifte... borte en god stund tipper jeg.

sosohal status -> Hvem vet, inte du, hvem vet inte jag.

EDIT: soso^ROTK <- på IRC... så da vet vi at han er på kino

EDIT2: Kjeft a tjukken :thumbs:

Endret av HalTan
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister
Skrevet (endret)

Nå har jeg spist fem hvite sjokolader, har utsatt møtet med fem minutter for å få ned isteen. :D

EDIT: PÅ KINO UTEN Å FORTELLE MEG??? Tror vi er uvenner, da... :sleep:

Endret av Candyfloss
Skrevet
Nå har jeg spist fem hvite sjokolader, har utsatt møtet med fem minutter for å få ned isteen. :D

Iste! Det hadde vært GEN-I-ALT akkurat nå :dribble:

.. men har jeg iste? :angry: *nippe til et glass lunka vann*

Har en ekkel følelese om at denne kvelden blir litt kjedelig, ingen som vil muntre meg opp, if ya know what i mean ;) (*fortsette med dårlige sjekketriks*)

Skrevet

Flodhest det er synd at det skulle gå sånt på festen. Meneh...man sier ikke sånt til folk i fylla. Folk tar det uansett på feil måte. Tro meg been there done that.

Digger denne smilyen btw naughty.gif

:laugh:

Gjest mafister
Skrevet
Har en ekkel følelese om at denne kvelden blir litt kjedelig, ingen som vil muntre meg opp, if ya know what i mean ;) (*fortsette med dårlige sjekketriks*)

*glise* We've got tonight... :love::laugh:

Skrevet
Flodhest det er synd at det skulle gå sånt på festen. Meneh...man sier ikke sånt til folk i fylla. Folk tar det uansett på feil måte. Tro meg been there done that.

Digger denne smilyen btw naughty.gif

:laugh:

Vet, men da er jeg en erfaring rikere :D

BTW, den avataren din virker mistenkelig kjent, hehe.

Gjest mafister
Skrevet

Well, tudelu mennesker. Kos dere, så snakkes vi forhåpentligvis senere i kveld.

Haltan; vi sees uansett i kveld..*blunke heftig og viltert med øynene* :whistle:

No livnar det i lundar, gitt! :p

Skrevet

Hvorfor skal alle venner få besøk av familie og lignende i kveld. Det er jo typisk. Ikke et ******* ledig sete på kinoen heller. Og ikke er det nok snø på veien til at det er mulig å slå ihjel litt tid der heller......

Skrevet (endret)

"Jeg sa: Hei hiphopper, hvor er du på veeei? Har du en tusj, kanskje no' hasj på deeg? Jeg sa: Nei konstabel, jeg tror du er gaaal! Jeg røyker kun sigaretter ikke noe tjaaaaal..."

Arti' tekst på denne låta :) Punchline på punchline på punchline :)

Endret av HalTan
Skrevet

Noen her som føler en enorm godhet i dag? JEg trenger ny harddisk, de jeg har er fulle. Slettet all porr'en (vel nesten iallefall) Men lite palss til sikkerhetskopierte dvd'er :no:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...