Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MrLeftfield, har operert inn en kule av akryl i øyehulen, fordi jeg fjernet det høyre øyet mitt når jeg var 3 år gammel på grunn av kreft. Den kulen skal være en slags støtte for ny øyeprotese, som får en form mer lik en linse, og ikke blir så tung og drar med seg øyelokk slik at det blir hengende.

fasinerende, men jeg vil heller at det hele skal bli bra og slutte snart. God bedring,m8!

Lenke til kommentar
Nå går jeg inn i min siste dag som syk, i morgen er det tilbake på skolen.

 

.. fy så kjedelig det er å være syk, nesten bedre å være på skolen  :ermm:

Prøv å ligge syk på et sykehus..det suger det.

Hvor lenge har du ligget der? Jeg har vært der engang i to uker, det var KJEEDELIG!

Hadde tv på rommet, heldigvis..

Lenke til kommentar

Hmm... Jeg har en kamerat som lå på sykehus i et år, nesten sammenhengede. Han har glutenallergi, men det tok sin tid før de fant ut av det. (Det bør kanskje nevnes at han spiste brød MED gluten helt til de oppdaget det, og ikke akkurat ble bedre av den grunn. Heia helsevesenet)

 

Min bror har en kamerat som også har vært inn og ut av sykehus, det har vel vart i 1-2 år nå. Visstnok en meget sjelden sykdom.

 

Anyway, sykehus er ikke noe særlig.

Lenke til kommentar

Mye rart som skjer med forum brukere i det siste. Self var eg hos lege og fikk tatt nye blodprøver MEN så fikk eg vite at eg måtte drikke mye sukkervann og vente i 2fuckings timer før eg kunne ta nye blodprøver. Viser seg at eg har diabetes type2 (wh1te hadde rett) og fikk sånn blodsukker måler og altmulig. Skal inn til de igjen. Men men mens eg ventet på noe så fikk eg veid meg og eg har nå tilsammen gått ned 2 på 3uker. Er ikke all verden men bedre enn ingenting. :w00t:

 

 

Edit: Damn fredrik. Viste ikke du hadde.....det du har. :dontgetit:

 

God bedring alle sammen. Har forresten hatt konstant hodepine i de siste dagene og det har vist med at kroppen ikke er vant til å ikke ha så mye sukker i blodet som eg vanligvis hadde. Drakk jo sukker MED kaffe før. :p

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

sykepleierske er bare deeeeeeilige. Var kåt når jeg hadde blindtarmbetennelse og lå der på sykehuset etter operasjonen. Og de bare strømmer inn og spør deg konstant "er det noe du vil eller trenger?". Ligger der og tenker: "yes please. Deg, meg og senga,snuppa;) "

 

Var ett par mindre pene, though. Var en liten "turn off" da :p

Lenke til kommentar

God bedring til alle dere som trenger det, umulig å holde oversikten lenger jo :dontgetit:

 

Jeg har ikke vært på sykehus siden jeg brakk armen på barneskolen. Før det var jeg når jeg var 4-5 år og opererte øyet for skjegling.

 

----

 

Requiem for a dream er veldig bra!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...