Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Nice one, b-real.

 

Jeg tok stikkpille selv, jeg nektet de kvinnemenneskene der å komme i nærheten av ræva mi. Og jeg kan si såpass at jeg ikke er homo, jeg ble så seriøst svimmel og kvalm av å måtte kjøre noe inn utgangen. Ifølge pleierne ble jeg relativt hvit i ansiktet.

Dette kommer til å høres seriøst gay ut, men jeg ba faktisk mannen om å gjøre det. Jeg var redd for at jeg kom til å gjøre det feil, og jeg var egentlig ikke keen på å stappe en finger langt opp i 2eren, derfor fikk den mannlige sykepleieren nok en grunn til at hate jobben sin :)

 

Det var forresten det absolutt verste jeg hadde opplevd.

Hadde jeg bare visst at neste dag var det nødvendig med kateteret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nice one, b-real.

 

Jeg tok stikkpille selv, jeg nektet de kvinnemenneskene der å komme i nærheten av ræva mi. Og jeg kan si såpass at jeg ikke er homo, jeg ble så seriøst svimmel og kvalm av å måtte kjøre noe inn utgangen. Ifølge pleierne ble jeg relativt hvit i ansiktet.

Dette kommer til å høres seriøst gay ut, men jeg ba faktisk mannen om å gjøre det. Jeg var redd for at jeg kom til å gjøre det feil, og jeg var egentlig ikke keen på å stappe en finger langt opp i 2eren, derfor fikk den mannlige sykepleieren nok en grunn til at hate jobben sin :)

 

Det var forresten det absolutt verste jeg hadde opplevd.

Hadde jeg bare visst at neste dag var det nødvendig med kateteret.

*kremt* kvinnelige gjorde det på meg *kremt* :blush::blush::blush::blush::blush::blush: *holde kjeft*

Lenke til kommentar
Var kvinnelige sykepleiere her, men de var ikke hawt, så jeg ville ikke ha de rotende i utgangen min. Det hjalp ikke at hun ene sa hun hadde en sønn på min alder heller. :ermm:

haha!! DAAAAAA hadde jeg også tenkt meg litt om :p eller egentlig, når jeg var under virkningen av de pilene, så brydde jeg meg egentlig ikke om så mye :p

Lenke til kommentar
haha!! DAAAAAA hadde jeg også tenkt meg litt om :p eller egentlig, når jeg var under virkningen av de pilene, så brydde jeg meg egentlig ikke om så mye :p

Løp du fra sykesøstrene? Med tanke på at de måtte bruke tranquilizer darts?

altså, man flasher gangen først da, så smoker du dassen. så løper du inn, og passer døra mens du planter :p

Lenke til kommentar
Pizza tid snart. :dribble:

Jeg vil ha pizza :dribble:

 

Kommer bort jeg :whistle:

Nå er det to stykker igjen, kanskje du rekker det før broren min tar dem eller noen andre :p

 

edit: Forsent! Du rakk det ikke.

Skal jeg noen gang få min pizza. :hrm:

 

Spm. Er du på forumet mens du spiser. :hmm: (avhengighet :tease: )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...