Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg synes det er ganske bra eg. :)

Ikke fantastiske uber super bra, men veldig brukende filmer.

Men det blir sikkert litt en smaksak da. ;)

Skrevet
Eg har enda ikke giddet å se kill bill1/2. Har liksom ikke helt blitt fristet til å se de. :shrug:

For meg fins det ikke bare en type filmer i hver sjanger, men for å ta et eksempel i skrekkfilmer: Morsomme skrekkfilmer, tåpelige skrekkfilmer, skumle skrekkfilmer og spennende skrekkfilmer.

Nå er vel ikke Kill Bill skrekkfilm, men den kommer i "spennende"-kategorien i sin sjanger :)

Er ikke så ofte det skjer.

Jeg syns det beste med filmen er at du faktisk får _se_ skikkelig når black mamba dreper en ny person på lista si. Det gir en tilfredsstillelse å se de "onde" bli drept :)

Det opplever man ikke så ofte i filmer, sist gang jeg så det tror jeg var i en eller annen halloween-film, der Jamie Lee Curtis endelig hogde hodet skikkelig av Myers. (Ikke at den filmen var så fantastisk bra ellers)

Skrevet

:sleep:

Hadde innføring i videre utdanning på høgskole/universitet/jadda i dag, litt kjedelig ja. Bryr meg ikke voldsomt nå, kommer til å ta minst ett, kanskje to år (kommer an på militæret), til å gjøre andre ting nå... :)

Skrevet
Har Kill Bill 1 og 2 liggende, kanskje jeg skule se dem  :hmm:

Ikke sett dem før?

Nope. fikk med KB2 i et eller annet abb. kjøpte KB1 slik at jeg også får med meg begynnelsen...

Kanskje ta meg tid til å se disse

Skrevet
Snerten den, men minne på 32 MB er vel noe lite?

Hehe, ja :!:

Hadde den ikke hatt mulighet for utvidelse hadde den vært boss.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...