Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spilte basket isted, og hoppet og landet brutalt skeivt på foten, så jeg trakka over.

Finnes det noe lurt å gjøre for å dempe smerten/lengden på smerten, eller skal man bare la det være..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spilte basket isted, og hoppet og landet brutalt skeivt på foten, så jeg trakka over.

Finnes det noe lurt å gjøre for å dempe smerten/lengden på smerten, eller skal man bare la det være..?

Forstuelse går over.

Tok du ikke is på med en gang, er det ikke noe vits nå. Da kan du bare la være. Sov, og se hva morgendagen bringer.

Skrevet

smertestillende

Skrevet

GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGggggggggggggggggggggggggggooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttttttttttttttttttttttttnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!#"%&%¤#&

:w00t::w00t:

Skrevet

MOrn!

Har heller ikke sovet i natt. Leste 3 kapittler av the fountainhead og lamet på cs non timer.

Nå skal jeg snart på skolen og ha gym og SK .. prosjektarbeid :D Dvs jobbe hjemme = kun 2 timer på skolen !!!

Skrevet

Blæh, en sånn "klarer ikke å våkne skikkelig opp dag" i dag, trøtt og masse å gjøre. Får dytte inn no energi greier til lunch så det blir litt fart på denne kroppen.

Skrevet

Kjenner at øyelkkene kommer til å bli utrolig tunge utover dagen. Merker også at det begynner så vidt å svi litt i øynene, sånn som av og til når man er trøtt.

Skrevet
Kjenner at øyelkkene kommer til å bli utrolig tunge utover dagen. Merker også at det begynner så vidt å svi litt i øynene, sånn som av og til når man er trøtt.

uff... du er nok ikkje den einaste som sliter med det..

Eg sitter sjølv på skulen no, og sliter med den evige trøttheten min..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...