Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Dere vet den swf tingen der du skal finne noe som er forskjellig på 2 bilder og så kommer det er monster osv... med masse brøle lyd.. den er ganske old... Noen som kan gi meg link til den? fort!!1 :D Skal skremme ei vennine :evil:

:lol: Jeg vil også ha den linken :lol:

Endret av ramma_2pac
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hehe...

Så "10A - Siste skoleår" tidligere i kveld. Vi var på samme tur, og hadde det så utrolig mye kulere. :)

Bare sånn hvis dere lurte.

Klasseforstanderen i den klassen er moren til en veldig god venn av meg. :)

Skrevet

Angående mp3 spillere, tenkte jeg skulle handle inn en iPod mini, men jeg er ikke sikker på hva jeg skal kjøpe. Tenkte å prioritere LaCie 20" LCD nå om dagene, har snart råd til den også.

Ligger i senga med trådløst nettverk og musikk, chille.. digg. :love:

Skrevet
Fy faen jeg er lei av mp3spillere som blir herpa. Tror jeg kjøper meg en discman i morgen. :(

Herpa? Er det en slags skjønnssykdom som går blant spillerne for tiden :p

Og jeg som skulle ut en tur for å handle en sånn dinges :(

Skrevet
Fy faen jeg er lei av mp3spillere som blir herpa. Tror jeg kjøper meg en discman i morgen. :(

Herpa? Er det en slags skjønnssykdom som går blant spillerne for tiden :p

Og jeg som skulle ut en tur for å handle en sånn dinges :(

skjønnssykdom :hmm:

Skrevet (endret)

Skal til Oslo med tog i dag! :wee:

Blåser som et helv*te men det står jeg da over. Skal på VG og no skjit. Toget får klokka 1155 så jeg har plenty med tid til å sose rundt på forum.hw.no :D

EDIT: Ja, lykke til å folka :)

Endret av -Teddy-
Skrevet

Tentamer er da liek så gay. Sitter selv med historie nå, og vi har fått 1-timerskurs i bruk av Google. Kan ikke gjøre annet enn å le av læreren.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...