Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Prøve så tidlig på året?

Hørtes ut som skikkelig hardkjør...

Så sent på året faktisk ...

Terminen er ikke slutt ennå, så jeg hadde prøve både på fredag og i dag for at de skal ha mer grunnlag å sette karakter på. :hrm:

Skrevet
Hadde en annen flau situasjon i den 3. gymtimen vi hadde på vgs...

En jente hadde mistet sin blodige tampong(eller nesekluten som gymlæreren vår kalte det :!:) det ble oppdaget mens vi stod inntil veggen.

Gymlæreren pekte mot meg og sa "Du, gå og ta litt papir og ta den opp, og tørk" :S , jeg ble _litt_ redd...Men så var det den ved siden av meg(en gutt).

Tenk så flaut det må ha vært da, 3. uken vi hadde gått i samme klasse, óg det er _litt_ ekkelt :S

pingle :p

Litt blod og slim har alle godt av. Hvor hadde hun mistet tampongen sa du? :p

Skrevet

En jente hadde mistet sin blodige tampong(eller nesekluten som gymlæreren vår kalte det :!:) det ble oppdaget mens vi stod inntil veggen.

Gymlæreren pekte mot meg og sa "Du, gå og ta litt papir og ta den opp, og tørk" :S , jeg ble _litt_ redd...Men så var det den ved siden av meg(en gutt).

Tenk så flaut det må ha vært da, 3. uken vi hadde gått i samme klasse, óg det er _litt_ ekkelt :S

visste alle hvem det var som hadde mistet den "nesekluten" ? Pinlig for henne vel :p

Skrevet
@Darkness|

Du hadde vel meldt deg frivillig du :p

Hun mistet den i gymsalen, mens vi hadde tikken el.

hvordan i huleste greide hun det? har hun ikke hørt om truse? har hun ikke hørt om å stappe den skikkelig inn? wtf? :ohmy:

Skrevet

En jente hadde mistet sin blodige tampong(eller nesekluten som gymlæreren vår kalte det  :!:) det ble oppdaget mens vi stod inntil veggen.

Tenk så flaut det må ha vært da, 3. uken vi hadde gått i samme klasse, óg det er _litt_ ekkelt  :S

visste alle hvem det var som hadde mistet den "nesekluten" ? Pinlig for henne vel :p

Nei, vet ikke hvem det var ...

@ Fuzzy

Vet du ikke hva tikken er ? o_O

Skrevet

Kan jeg spørre om det er noen som har en internett side hvor man kan søke igjennom telefonnummere for Australia? Aka. Gulesider.no for Norge. Er det ikke det landet som har telefonummere som starter med +61?

Skrevet

Jeg er i smerter. Har hatt vondt i hode, mage og rygg i hele dag. Har tatt to Naproxen og fem Ibux og fortsatt blir det ikke bedre? :(

Ingen som har en analyse av "Lord of the flies" slengende? :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...