vanilla ice Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Jippi. bare 12 dager igjen til juleferie! Lei av både jobb og skole Regner med at det ikke er (skole/jobb) dager du snakker om?! I hvertfall har jeg bare 7 skoledager igjen nå, 6 skikkelige dager med undervisning og den siste med totally chill Begynner å bli rimelig lei jeg også, skal bli guddi med ferie. Tror de fleste vil ha godt av ett aldri så lite pust i bakken
Blax Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Ja Nå er jeg så sinnsykt skole lei.. Ferien her starte 21 des
Acrid Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Hehe, digger nyhetene som de "avisene" dikter opp :!:
Skurupu Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Da var jeg hjemme fra sesjon. Gikk helt greit det.
uberhunter Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Hoho ferien starter den 16. her Ferdig med alle store prøver, så nå er det bare dassing igjen på skolen, så ferien har egentlig begynt allerede her
Ø.B. Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Hoho ferien starter den 16. her Ferdig med alle store prøver, så nå er det bare dassing igjen på skolen, så ferien har egentlig begynt allerede her Driver på med siste gruppeopggava her vi også. leveres på mandag. Etter det er det ferie.. Jaggu på tide
vanilla ice Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Hoho ferien starter den 16. her Ferdig med alle store prøver, så nå er det bare dassing igjen på skolen, så ferien har egentlig begynt allerede her Jeg har prøve i morgen og på onsdag, deretter blir det ferie for meg
notarget Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Ferien min starter den 22. Og jeg har et par prøver og eksamen igjen
Bleelekwwl Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Prøve onsdag neste uke, så gidder jeg ikke mer. Dette året. hehe.
andesam Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 har tentamen i media greie i morra (gk mk). Skal snakke i 20 min om en film på 1 min som vi har laget. Egentlig veldig enkelt, hvis man bare har fulgt med i timene. Men er litt stress... antagelig fordi lærerne stresser det opp endel, og vi har 3 dager på oss til å forbrede det.
TLZ Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 har tentamen i media greie i morra (gk mk). Skal snakke i 20 min om en film på 1 min som vi har laget. Egentlig veldig enkelt, hvis man bare har fulgt med i timene. Men er litt stress... antagelig fordi lærerne stresser det opp endel, og vi har 3 dager på oss til å forbrede det. Eg har in sånn gk mk tentammen greie noen dager etter nyttår. Kanskje eg får en lignende oppgave? btw. Du går media, det er kult!
Nilsen Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 (endret) Noen som vet hva "ordføreren" i staten New York heter? Endret 8. desember 2004 av Natrium
Fredrik Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 (endret) Sikkert nok prøve-prat nå.. Nope. Jeg har ikke tentamen i mediefag i år, vi fikk ikke tid. EDIT: Natrium: guvernøren heter George E. Pataki. Ifølge www.gewgle.com Endret 8. desember 2004 av fredrikrb
Illmatic Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 (endret) Noen som vet hva "ordføreren" i staten New York heter? han heter bloomberg til etternavn i hvertfall. dvs, han er "mayor". Endret 8. desember 2004 av Gamer-guru
Fredrik Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Noen som vet hva "ordføreren" i staten New York heter? han heter bloomberg til etternavn i hvertfall. dvs, han er "mayor". Stater har guvernører.
SkyMarshall Arts Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Noen som vet hva "ordføreren" i staten New York heter? han heter bloomberg til etternavn i hvertfall. dvs, han er "mayor". Stater har guvernører. Han heter; Michael R. Bloomberg
Fredrik Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Ordføreren i NYC, ja. Guvernøren i New York heter Pataki.
Illmatic Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 faen, fikk ikke med meg at det var STATEN New York det er snakk om. men, mayoren er ihvertfall Mr.Bloomberg.
SnowDOG_ Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Faens!!! Eg holder på å klikke her nå eg ikke får pc'n til å funke!!! Første gang det klikke for pc'n min. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=340824&st=0&
Anbefalte innlegg