Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jippi. bare 12 dager igjen til juleferie! :D

Lei av både jobb og skole :(

Regner med at det ikke er (skole/jobb) dager du snakker om?! :hmm: I hvertfall har jeg bare 7 skoledager igjen nå, 6 skikkelige dager med undervisning og den siste med totally chill :dribble:

Begynner å bli rimelig lei jeg også, skal bli guddi med ferie. Tror de fleste vil ha godt av ett aldri så lite pust i bakken :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoho ferien starter den 16. her :D Ferdig med alle store prøver, så nå er det bare dassing igjen på skolen, så ferien har egentlig begynt allerede her :yes:

Driver på med siste gruppeopggava her vi også. leveres på mandag. Etter det er det ferie.. Jaggu på tide

Skrevet
Hoho ferien starter den 16. her :D Ferdig med alle store prøver, så nå er det bare dassing igjen på skolen, så ferien har egentlig begynt allerede her :yes:

Jeg har prøve i morgen og på onsdag, deretter blir det ferie for meg :roll:;)

Skrevet

har tentamen i media greie i morra (gk mk). Skal snakke i 20 min om en film på 1 min som vi har laget. Egentlig veldig enkelt, hvis man bare har fulgt med i timene. Men er litt stress... antagelig fordi lærerne stresser det opp endel, og vi har 3 dager på oss til å forbrede det.

Skrevet
har tentamen i media greie i morra (gk mk). Skal snakke i 20 min om en film på 1 min som vi har laget. Egentlig veldig enkelt, hvis man bare har fulgt med i timene. Men er litt stress... antagelig fordi lærerne stresser det opp endel, og vi har 3 dager på oss til å forbrede det.

Eg har in sånn gk mk tentammen greie noen dager etter nyttår.

Kanskje eg får en lignende oppgave? :hmm:

btw. Du går media, det er kult! :thumbup:

Skrevet (endret)
Sikkert nok prøve-prat nå..

Nope.

Jeg har ikke tentamen i mediefag i år, vi fikk ikke tid. :D

EDIT: Natrium: guvernøren heter George E. Pataki. Ifølge www.gewgle.com

Endret av fredrikrb
Skrevet (endret)
Noen som vet hva "ordføreren" i staten New York heter?

han heter bloomberg til etternavn i hvertfall. dvs, han er "mayor".

Endret av Gamer-guru
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...