Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Flere her som har fått nettverkstilgangs-CD fra sony for de som har nettverksadapater til PS2 i posten gratis? Står at det følger med hardware: online arena. :D

Yaay, jeg har sjekka, det fulgte virkelig med fullversjonen av Hardware: Arena Online! :w00t: Gratis spill. :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Flere her som har fått nettverkstilgangs-CD fra sony for de som har nettverksadapater til PS2 i posten gratis? Står at det følger med hardware: online arena. :D

Yaay, jeg har sjekka, det fulgte virkelig med fullversjonen av Hardware: Arena Online! :w00t: Gratis spill. :love:

Server eller noe og legge det ut på???!

Skrevet

Server eller noe og legge det ut på???!

Jeg fikk en CD fra Sony med et PS2 spill i fordi jeg har nettverksadapter.

Skrevet
Her har man det som vanlig like gøy :roll:

Forstår ikke ironi.

- Livet er kjedelig

Såfremt du har kjæreste, da er det bra. Men uten er alt bare tragisk og meningsløst.. Å være forelska er jo veldig godt, men det går i bølger. I det ene øyeblikket er man helt i hundre for den utkårede, mens i det andre begynner man å tenke på om jenta faktisk liker deg og vil ha deg..

Gjorde denne noe for deg? :p

Skrevet

Tilbakesh.

Ligget en time i badekarret og fått av meg all skiten fra øvelsen. Lukter endelig rein og jeg ser hud på hendene mine og ikke bare sort Multifuel sot på hendene mine. Var artig øvelse denne :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...