Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel mellom tre og fire timer mellom sande og lillhammer å kjøre selv om du har bil ;) Hvis jeg husker riktig :p

Klarte ikke konsentrere meg om bed.øk alikevel jeg :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Beachbuggy i HL2 er stress.

Skrevet
Er vel mellom tre og fire timer mellom sande og lillhammer å kjøre selv om du har bil ;) Hvis jeg husker riktig :p

Når jeg tenker avstand er det mer slik til mandal jeg tenker da.

Hvis han selger tar jeg med en kamerat og stikker uansett. ;)

Skrevet

Hvordan vet du at jeg ikke stikker innom etter skolen og kjøper de? :p hehe, neida.. Men jeg synes det er langt til lillehammer da, selv om du ikke synes det er langt hit.

Skrevet
Hvordan vet du at jeg ikke stikker innom etter skolen og kjøper de? :p hehe, neida.. Men jeg synes det er langt til lillehammer da, selv om du ikke synes det er langt hit.

I sin tid dro jeg og en kamerat til Larvik for å spise burger... :cool: hehe men var dårlig med døgnåpne bensinstasjoner der. så vi dro til Lillehammer igjen og tok en der istedet..

Men var fin tur da...

Skrevet (endret)

Ahh, vi fikk klassebildet vårt i dag! Det ble et rimelig tøft bilde, synes nå jeg. :)

Jeg er for øvrig rimelig lett gjenkjennelig med gode, gamle "S" på brystet. :cool:

(Jeg ser brun ut på bildet, men bildet lyver. :yes: )

post-63-1101216772_thumb.jpg

Endret av Bandidos Pelle
Skrevet
Til larvik for å spise burger faktisk, vi hadde nettop fem minutters pause. Kjøpte mentos i kantina, nam :love:

Bergen og Trondheim har også vært besøkt for en enkelt grunn. Men dette er da mange herrens år sida. Har slutta med slik. Men vi holdte på å ta en sverigetur i går natt. Men det var ikke en burgertur da..

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Hva er systemkravene til hl2?

Lave.

Skrevet

Bundy@ Sjekk hjemmesidene til Valve elns, det tar deg toppen 1minutt.

Fikk tilbake Norsk tentamen i dag, fikk 3+. :ermm: Menmen. Nå skal jeg lage pannekaker. :w00t:

Skrevet (endret)
Ahh, vi fikk klassebildet vårt i dag! Det ble et rimelig tøft bilde, synes nå jeg. :)

Hun så jo rimelig fornøyd ut, hun læreren deres. :)

Ja, du skulle hørt henne i går:

"Jeg likte egentlig ikke å være på klassebildet, fordi dere så så rare ut. Uff, skulle ikke vært med, jeg. Dere så så tåpelige ut."

:roll:

:!:

Endret av Bandidos Pelle
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...