Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
I morgen, ikke sant? :w00t:

Jupp :w00t:

Da blir dama ensom en god periode fremover :whistle:

Hehe. :p Skal sykle ned til senteret i midtimen i morgen med en kamerat for å kjøpe det. :wee:

Skal jeg si at jeg skal jobbe hjemme i dag mens jeg egentlig skal spille hitman contracts? :w00t::hmm:

Prosjekt er kjedelig når man ikke har noe å gjøre! :hrm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skal jeg si at jeg skal jobbe hjemme i dag mens jeg egentlig skal spille hitman contracts? :w00t::hmm:

Been done! :D Nå skal det spilles! Synd at jeg må tilbake til skolen til 1430 da. :(

Skrevet (endret)
Hvorfor ikke snekre sammen en laptop selv? Sparer et par tusen på det..

intresangt hadde det vel også vært, men siden hane er sponsa av en bedrift må han vel sikkert kjøpe ferdig?

Endret av TrulZern
Skrevet
Hvorfor ikke snekre sammen en laptop selv? Sparer et par tusen på det..

Jo, jeg hadde egentlig tenkt til det, men da koster det 3700,- mer.

Bissniss-avtale...

Skrevet

Hva skjer med verden?

Først har jeg ingen problemer med å bestille kjøretime, så kanskje det blir sertifikat på meg en gang. Og i dag får jeg varsel om innkalling til sesjon. Så ikke nok med at de slipper meg løs i trafikken, de vil også ha meg til å flakse rundt i skauen og skyte med skarpt. So much for rikets sikkerhet. :w00t:

Skrevet
Kan noen kort forklare meg om følgende, det behøver ikke være veldig langt:

1. Oppbygning av en durskala.

2. Noteverdier og pauser.

3. Musikkens elementer.

4. Middelalderen (i musikken).

5. Rennessansen (i musikken).

6. Barokken (i musikken).

Ja, det ville vært VELDIG gledelig! :)

Kan hjelpe deg med de 2 første iallefall...

Skrevet
Hva skjer med verden?

Først har jeg ingen problemer med å bestille kjøretime, så kanskje det blir sertifikat på meg en gang. Og i dag får jeg varsel om innkalling til sesjon. Så ikke nok med at de slipper meg løs i trafikken, de vil også ha meg til å flakse rundt i skauen og skyte med skarpt. So much for rikets sikkerhet. :w00t:

:laugh::w00t:

Skrevet (endret)

Jeg vil dø, 2x Naturfags rapporter, Matteprøve og dikt til imårra... Økonomiprøve på onsdag... Føler meg som dritt... Finfin dag de besteme seg får å gi ut årtusenets mest etterlengtede spill(mitt mest etterlengtede ialle fall)(HL2)

:cry:

Endret av So
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...