Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hva med denne:

"vis u kan skrive 1 setning ut1 feil r u dom å om u vet vor man brukr og\å r u teit"

Tar denne på norsk, jeg: Det er så absolutt ikke lov å fortelle hvorfor man er sur\sint\skuffet\whatevvah (!!) når man har det i nick på MSN Messenger.

Endret av fredrikrb
Skrevet
Jeg skal ha et foredrag om hw imorgen i IT-klassen imorgen, og lurte på om dere hadde noen linker til et sted der de forteller enkelt og greit om hver del i dataen. Orker ikke skriver selv.. :/

Gå på howstuffworks.com og søk på pc/computer.

Skrevet
woohoo, dMSN var jo genialt!!

Noen som vet hvordan jeg endre kontaktnavn på andre? Change alias funket ikke..

Hva er dMSN?

java-basert messenger tror jeg.

Laster ned nå. :)

Skrevet (endret)

Er ikke Java ganske ressurskrevende?

np: Hellbillies - Aksjon på ål! *fnis*

EDIT: treginger!

np: Vikingarna - Till mitt eget blue Hawaii

Jeg har mye kvalitetsmusikk!

Endret av fredrikrb
Skrevet
Er ikke Java ganske ressurskrevende?

dMSN drar 30mb ram atm.. det er ikke så mye, har en del å gå på :wee:

dMSN var faen meg genialt, aldri at jeg bytter til MSN Messenger mer! I dMSN får du jo alt! Fant forresten ut hvordan man endrer kontaktnavn.

Skrevet (endret)

Lasta ned dMSN jeg også, men ser ut som InstallAnywhere sliter litt. Den henger seg i oppstartsfasen. :(

edit: Ga den litt tid, jaggu fungerte det likevel :w00t:

Endret av Pinnella
Skrevet

Førrrrrrrrbaaaaaannnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Jeg skulle logge på internett (som jeg har sutret om utallige ganger før, har jeg ISDN) et par minutter for å sjekke forumet og MSN (dMSN, faktisk). Men jeg ble sittende tre kvarter bare for å svare på ETT(kan noen sette meg i Klagemuren hvis det skulle vært "ET"?) innlegg!

Jaja, jeg stikker for kvelden. Må gjøre lekser. Og sove, kanskje, hadde jo vært fint å få gjort.

God natt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...