Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

100 kroner for en boks snus var heftig. Dersom det blir en realitet, kommer jeg utelukkende til å handle mine varer i sverige. Tar bare rett under 2 timer å kjøre til Storlien fra Trondheim.

Skrevet
100 kroner for en boks snus var heftig. Dersom det blir en realitet, kommer jeg utelukkende til å handle mine varer i sverige. Tar bare rett under 2 timer å kjøre til Storlien fra Trondheim.

Vet om et billigere alternativ. Slutt å snuse :thumbup:

Jeg hverken Røyker eller snuser. Sparer mye penger på sånt.

Skrevet

Nå trodde sikkert alle at jeg endelig dukket opp for å si noe smart, men der tok dere feil, jeg har ikke NOE å si :p

Drar til byen og trør litt i butikker, ha det morsomt på skole og jobb...

Skrevet

Morn

Var på skolen i 3 timer idag, så fikk vi fri en time, og jeg orka ikke å være på skolen de 4 siste timene, så jeg dro hjem. Fylte bensin, og møtte på en kamerat. Så stakk vi på en bilsjappe, og han "kameraten" bøffa noen ventilheter til 180 kroner... :thumbdown:

Imorgen er det stipend, da skal jeg kjøpe meg Lost In Translation, har stått på lista lenge nå, over kjøpefilmer.

Skrevet (endret)

Jeg tror ikke alle mine snusende venner i Bergen hadde giddet å reise til Sverige hele tiden:P

Jeg har forøvrig ingenting imot prisøkning på varer jeg ikke bruker.

Endret av SteffyBoy
Skrevet (endret)

- Jeg røyker ikke, jeg drikker ikke og jeg banner ikke! Faen, jeg glemte røykpakka mi på vinmonopolet.... Den syntes jeg var morsom før... Jeg hadde dårlig humor :cry:

Ikke sant den er dårlig?

Endret av Blackslash
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

!#"¤!"#"#%%&¤/¤#%" så vondt jeg har i halsen!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...