Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes teorien var 1000 ganger vanskeligere og mer stressende enn selve oppkjøringen.

Det var bare kos.

 

Tok 20 min.

Begge var kos for meg, teori og oppkjøring.

Spesielt fordi jeg ikke trengte ta teorien, hadde kjørt opp til lett-MC (og dermed tatt teorien der) med samme sensor før, så jeg kjente ham og han kjente meg, både på stil i trafikk og stil i sensur :)

 

Hilsen ponke

Lenke til kommentar
Tok 20 min.

Skal egentlig ikke gå an da...

Jo?

Det er sensor som bestemmer hvor lenge det skal vare.

Må kjøre i minst 10 min. og maks 70 min.

 

De ser med en gang om du er flink til å kjøre eller ikke, han sa selv at det var bedre å spise kake og drikke kaffe på biltilsynet enn å kjøre rundt...

 

Edit: ponke, flaks da. :)

Endret av Goophy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Tok 20 min.

Skal egentlig ikke gå an da...

Jo?

Det er sensor som bestemmer hvor lenge det skal vare.

Må kjøre i minst 10 min. og maks 70 min.

Du skal igjennom en rute. Du rekker ikke frem til begynnelsen av ruten og tilbake igjen til biltilsynet på 20 min. engang. Oppkjøring skal vise at du kan flere forskjellige ting. Og da nytter det ikke å bare kjøre rundt i 20 min.

Lenke til kommentar

wh1te har rett. Oppkjøringa skal maks. vare i 90 minutter tror jeg. Minstekravet er at du kjører standardruta.

 

Erfaringsvis (egen og fra andre) tror jeg en sensor finner ut ganske fort om du står eller ikke. Det er lett å legge merke til om noen er sikre i trafikken eller ei.

 

Jeg har nå hatt lappen i 1 år :o

Det man lærer forsvinner raskt ut igjen for å si det slik :p

Lenke til kommentar

Ruten er bare anbefalt, må ikke kjøre hele så lenge du er gjennom er par ting...

Men nok om det.

Jeg ble tydeligvis utsatt for en konspirasjon ved at sensor ikke ville kjører hele ruten som var tildelt meg...

 

Spør om det når du kjører opp, kanskje du ikke er så påståelig etter det. :)

 

Edit: Er maks 70 min, ikke mer ikke mindre.

Sensor bestemmer alt, trenger ikke følge ruten om han/hun ikke vil engang...

Endret av Goophy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
wh1te har rett. Oppkjøringa skal maks. vare i 90 minutter tror jeg. Minstekravet er at du kjører standardruta.

:thumbup:

 

Uansett hvor dårlig du er å kjøre, bare du har en grunn for at du gjør det du gjør (såfremt du ikke bryter noen lover) kan de ikke stryke deg.

 

Jeg er sååå sikker på at jeg stryker på første oppkjøring. Det er så forbanna vanskelige ruter her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...