Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg er sulten, kanskje jeg skal steke grandis, det gjorde jeg igår også. :\

Så vil jeg så gjerne se "Nec 1770NX" i innkommende varer på Netshop.

Whine litt til Øivind Dahle. :p:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livet mitt er så kaos for tiden; vet såvidt hvor jeg skal gjøre av meg selv. Jeg snakket med kjæresten, and he was being a total jerk.. så jeg ringte eksen min, sendte over noen dikt og ja... jeg vet ikke hva det lille hodet mitt driver med lenger.

I kveld skal en kompis komme over å røyke pipe med meg som moralsk støtte. Er på vei til å fly på veggen. GJØR MER PLASS!!

Skrevet
Livet mitt er så kaos for tiden; vet såvidt hvor jeg skal gjøre av meg selv. Jeg snakket med kjæresten, and he was being a total jerk.. så jeg ringte eksen min, sendte over noen dikt og ja... jeg vet ikke hva det lille hodet mitt driver med lenger.

I kveld skal en kompis komme over å røyke pipe med meg som moralsk støtte. Er på vei til å fly på veggen. GJØR MER PLASS!!

hørtes dårlig ut..

menne, hva slags smak tar du idag da?

Skrevet
AnAnAs, er du sikker på at den nåværende typen din er noe du bør være sammen med? Hører jo støtt og altfor stadig om problemer.

Uff, jo, det er masse problemer, men de gangene vi har det fint, overdøver liksom alt det andre.

Camron: Først skal vi røyke lakris, deretter tar vi den standarde: eple :love:

Skrevet

Argh. Jeg hater alt dette fjortiss jentepratet.

Kan dere ikke se å finne tilbake til telefonen igjen.

Jenter burde aldri blitt sluppet løs på internett de ødelegger alt.

Skrevet (endret)
Camron: Først skal vi røyke lakris, deretter tar vi den standarde: eple  :love:

mmmmmmmmmmmmmmm.....eplee :dribble::)

Dikky: Er du jøde?

Endret av Camron
Skrevet
Men du er nok ikke gravid bare fordi du er kvalm en dag...

Neida. Hehe.. Men når hu nettopp har hatt seg , og er kvalm like etter på, så var det første som slo meg. Gravid :p

Skrevet
Argh. Jeg hater alt dette fjortiss jentepratet.

Kan dere ikke se å finne tilbake til telefonen igjen.

Jenter burde aldri blitt sluppet løs på internett de ødelegger alt.

hehe, om ikke helt enig, iallefall litt. Synes SO3 har blitt mer og mer til "Klara Klok's supportside for ungdomsjenter med dårlig selvtillitt"... hehe. Jaja. Er fint vi kan hjelpe til da.

:)

Skrevet

anette er flink jente  :w00t:

Hvorfor? :p

Thea: Det hørtes ikke bra ut det med typen din, men hva er det dere krangler om hele tiden? :(

Er du ikke flink da?

Tenkte nå helst på RHCP.

Har hørt på dem siden jeg var liten snørrvalp :w00t:

Skrevet
hehe, om ikke helt enig, iallefall litt. Synes SO3 har blitt mer og mer til "Klara Klok's supportside for ungdomsjenter med dårlig selvtillitt"... hehe. Jaja. Er fint vi kan hjelpe til da.

:)

Bra sagt. :!: :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...