Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
EDIT: risikerer Zkedar å bli bannet nå?

Blir jeg bannet pga. en liten smilie så skal jeg jammen meg glise meg litt ihjel ;)

Hm ja, men det som er ergerlig, er at det tar så lang tid før saken blir tatt opp internt.. Har jo gått mange dager siden Goophy ble banned..

Skrevet

Blir jeg bannet pga. en liten smilie så skal jeg jammen meg glise meg litt ihjel ;)

Hm ja, men det som er ergerlig, er at det tar så lang tid før saken blir tatt opp internt.. Har jo gått mange dager siden Goophy ble banned..

Kan få lov til å opplyse om at absolutt ingenting er tatt opp internt. Hvem sendte goophy mail/PM til? Det hjelper (som kjent) ikke å sende sånt til den moddisen som har gjort det. ;)

Skrevet
Hva vil det si å køle ned en skrivebok?

Jeg er fra sørlandet, vi bruker ikke det ordet her :)

Det vil si det samme som å tegne masse dritt (eller ikke dritt) rundtomkring i bøka.

Tenk deg ordet kull, med litt mer O-Dal, dialekt blir det Køl. Derav, å køle ned. ;)

Skrevet

Ok, dette ble bare dumt...

bannet for no så latterlig :thumbdown:

Skrevet

Æsj, ville egentlig på "Fahrenheit 9/11", men alt var utsolgt, så nå skal jeg på "super size me".

Men først skal jeg trene :)

Hw er ikkeno uten Mats ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...