Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
haha, DEN setningen har jeg hørt få ganger.. kan vi ikke bare være venner..

Da gjør man sån ----> :wallbash:

Second that.

Har det noengang skjedd at dere er forblitt venner? Eller er "å være venner" å aldri snakke med de, og alltid være anspent rundt de?

Skrevet

Være hjemme hos dem, se på film med dem.

Gå ut og spise med dem, bare ha det hyggelig med dem og håpe på at det kan skje noe mer, som man egentlig vet aldri vil skje.

Og som de har sagt aldri vil skje...

:wallbash:

Skrevet

Second that.

Har det noengang skjedd at dere er forblitt venner? Eller er "å være venner" å aldri snakke med de, og alltid være anspent rundt de?

Ja, eller ei som jeg var sammen med en stund, der faktisk JEG sa; "kan vi ikke bare være venner"

Skrevet

joda, har vært venner med de.. for meg står det høyest i livet å passe på at de rundt meg har det bra, om hjertet mitt sliter får det heller går.. driter i om jeg får problemmer så lenge folk jeg er glad i ikke har det

Skrevet (endret)

Second that.

Hmm, jeg og den siste eksen min er jo venner. Snakker med henne på MSN i dette øyeblikk.

Endret av tor_erik
Skrevet
Være hjemme hos dem, se på film med dem.

Gå ut og spise med dem, bare ha det hyggelig med dem og håpe på at det kan skje noe mer, som man egentlig vet aldri vil skje.

Og som de har sagt aldri vil skje...

:wallbash:

Story of my life..

Koselig at alle andre forblir venner med de, da... :mad:

Skrevet
Jeg gir bort en gmail account til de 2 første som PM'er meg ;)

Du er ikke den eneste :p

har tre invites igjen.

Nå er det snart 24! Gleder meg litt, er jo litt spennende selv om det blir utrolig dumt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...